المشاركات

عرض المشاركات من مايو, ٢٠٢٣

أُرِيد رَجُلاً

صورة
حياتي لم تكن على مايرام بعد وفاة والدي الذي ترك ورثا كبيرا لي ولوالدتي وتعرضنا للنصب بسبب قلة خبرتي لان موته كان مفاجئا ولما يستطع ان يعلمني شيئا بخصوص ادارة امواله وانتهى الحال لبيع كل شيء ووضع قيمتها في البنك لنعيش انا ووالدتي على العائد منها وهذا كان الحل الامثل للحفاظ على ماتبقى من ورث والدي وكان لي اخ وقد توفى هو الاخر منذ سنوات في حادث سيارة وهو السبب في ان اكون بنت مختلفة تماما عن اي بنت اخرى وساوضح ذلك في القصة كان مدللا جدا وكل طلباته مجابة من والدي لانه ابنه الوحيد وكان يعاملني على العكس تماما لانه كان يريد ولدا باي شكل لدرجة انه فكر في الاجهاض عندما علم انني بنت وتقبل الامر بعد ذلك ولكن منذ نشاتي وهو يعاملني وكانني لست ابنته ولم يكن مهتما بي وكان بخيلا جدا معي والدتي ايضا كان يعاملها بقسوه حتى بعد ان انجبت له الولد واصبح ابنه فقط محل اهتمامه وكل طلباته مجابة كنت اكبر من اخي بسنتين وكان شقيا جدا وينظر الي بنظرات جنسية رغم صغر سنه وهذا طبيعي لان والدي كان شهوانيا جدا ولديه علاقات جنسية عديدة ووالدتي تعلم بهذا الامر ولكنها لاتستطيع ان تتكلم فهي من اسرة بسيطة ووالدي تزوجها بسبب

قصتي مع بعبصه البنات - قصه المايسترو

صورة
 بعد رجوعي من بلد عربي كانت الشهوة عندي عالية جدا بسبب الكبت الشديد اللي كنت فيه وقت الطفولة وبرضو لاسباب وراثية ونفسية وافكار وحاجات كتير ومع وجود الزحام والبنات اللي بشوفهم لاول مرة وانا لسه في عز المراهقه بقت عندي رغبه على التعرف عليهم بشكل مختلف عن اي حد تاني وهو الاستكشاف خصوصا اني كنت منطوي وماليش علاقات ولاحد اساله علشان يعرفني بالعالم اللي دخلت فيه وحياه فيها حرية اكبر بس مكنتش اعرف ايه حدود الحرية دي وان كل حاجة مباحه وان الحدود دي هيا الحدود اللي اتربيت عليها ومازلت ملتزم بيها لحد دلوقتي زي مثلا العلاقة الكاملة اللي مبقتش رغبة عندي مع الوقت لاني مقتنع انها غلط وحرام باقي القصة... * دوسي على الصورة حتظهر القصة كامله كلميني واتمتعي باحلى بعبصه 😉: تيليجرام Telegram واتساب Whatsapp فيسبوك Facebook قناتي b3bs3  قصة المايسترو بالصور - ملك بعبصة البنات 👩🏻🖕🏻

متعة التقديم للكلية

صورة
بعد رجوعي من بلد عربي كانت الشهوة عندي عالية جدا بسبب الكبت الشديد اللي كنت فيه وقت الطفولة وبرضو لاسباب وراثية ونفسية وافكار وحاجات كتير ومع وجود الزحام والبنات اللي بشوفهم لاول مرة وانا لسه في عز المراهقه بقت عندي رغبه على التعرف عليهم بشكل مختلف عن اي حد تاني وهو الاستكشاف خصوصا اني كنت منطوي وماليش علاقات ولاحد اساله علشان يعرفني بالعالم اللي دخلت فيه وحياه فيها حرية اكبر بس مكنتش اعرف ايه حدود الحرية دي وان كل حاجة مباحه وان الحدود دي هيا الحدود اللي اتربيت عليها ومازلت ملتزم بيها لحد دلوقتي زي مثلا العلاقة الكاملة اللي مبقتش رغبة عندي مع الوقت لاني مقتنع انها غلط وحرام مش حتكلم في الصح والغلط لانها بتختلف من شخص للتاني حسب افكاره ومعتقداته وكمان المجتمع وحاجات كتير بس انا بتكلم عن تفكيري وقتها واتشكلت نظرتي للبنات على انها بتحب المتعة بالاسلوب اللي كان متاح ليا وقتها وهي اللمسات في الزحام والتحرش انا من عشاق الجمال ورومانسي جدا واي وعلشان اللحظات الحلوة تدوم وتستمر لقيت ان الكتابة هيا احلى حاجة ممكن اتعلمها واطور نفسي فيها علشان تفكرني ديما باللحظات الحلوة دي والنهاردة فيه قصص حص

بعبصه طيز كبيره

صورة
دي قصة بنت كلمتني على الواتس عن البنات اللي بقابلها وببعبصها وكانت بتسالني عن شكلهم واوصاف جسمهم وكانت بتحس باثارة كبيرة من كلامي وحابة قصصي في مرة كلمتها بصراحة وقولت ليها طب ماتجربي المتعة دي طالما انتي حابه قصصي اوي كده وبتحسدي البنات اللي بقابلها فقالت بصراحة انا خايفه اطلب منك الطلب ده فقولت ليها ليه؟ فقالت لان جسمي ممكن ميعجبكش فقولت ليها الزاي فقالت انا جسمي مليان عن البنات اللي بتقابلها وبعتت ليا كام صورة ليها واتفاجئت بالصور لان جسمها مثير جدا كانت فرعه اوي وبزها كبير وواقف وطيزها مدوة وواسعه وشكلها يهيج اي حد وواضح انها مهتمه بنفسها اوي وباستايل لبسها فقولت ليها انتي بتلبسي ايه لما بتخرجي فقالت لبسي كله جينز فقولت ليها عندك غيره فقالت عندي بنطلون ليجن قطن ليكرا ضيق اوي فقولت ليها خلاص قابليني بيه فقالت يعني جسمي عجبك؟ فقولت ليها حنشوف وحاولي متلبسيش اندر فقالت انا عارفة واتفقنا على المقابله تاني يوم في محطة المترو اتقابلنا في محطة المترو وبصراحة منظرها يهيج اي حد الناس كلها كانت بتبص عليها وشكلها كان ملفت جدا واللي يعاكس واللي يرمي كلمه وكل ده حصل مسافة انها خرجت من المترو -

بعبصه بنت شرموطه

صورة
اول ماشوفتها عرفت انها شرموطة من تصرفاتها وعاملتها من اول مقابلة على اساس كده وممكن الاسلوب ده حتستغربه اي بنت بتقابلني بس انا بعامل كل بنت حسب شخصيتها وفيه بنات بتحب الاسلوب ده اول ماسلمت عليا قولت ليها يلا المترو جه فاستعدت تركب معايا المترو في الزحمه واتبعبصت مني جامد في المترو زي مابعمل مع اي بنت بقابلها بس دي بالذات كنت ببعبصها جامد وبعنف اوي والعب بصباعي جوة طيزها وازغزغلها خرمها الهايج وانا ببعبصها وهيا واقفه ومبسوطة من بعبصه صباعي جوة طيزها ركبنا اكتر من مترو وبعدين خدتها ودخلنا عمارة ووقفنا على السلم وفضلت ابعبصها من ورا كتير اوي وهيا واقفه مستسلمة قصادي وبتجرب احساس البعبصة لاول مرة في حياتها وانا ببعبصها كنت حاسس انها بنت شرموطة ولبسها وتصرفاتها بيدوني الاحساس ده رغم انها في الحقيقة بنت كويسة ومعرفتش شباب بس كانت مدمنة قصص وافلام وكلمت شباب كتير على النت كلام جنسي بس مفكرتش تقابل اي حد فيهم وقابلتني انا علشان تجرب معايا احساس البعبصة اللي بكتب عنها في كل قصصي ومفيش حد بيكتب عنها لان محدش بيعملها اصلا المهم وهيا واقفه قصادي وسايبه ليا نفسها وانا شغال بعبصه جوة طيزها كتير اوي

مدمنه بعبصه في المترو

صورة
انا بنت عادية جدا بركب المترو كل يوم للجامعه وملتزمة جدا ولبسي محتشم انا عارفة بداية القصة متناقضة مع باقي القصة بس كان لازم ابدا القصة بكده لان الالتزام الزياده ده كان هو السبب اللي خلاني افكر اكلم كاتب القصص دي واقابله كمان بحس ديما باثارة وهيجان زي اي بنت في سني وبدات اعرف قصص البنات وادور عليها على النت وكنت بلاقي ديما القصص عن الجنس والممارسة الصريحه وعرفت ان اي واحد لما يلاقي البنت في الحالة دي تبقى بنت شمال وسهل يضحك عليها وياخد غرضه منها طب اعمل ايه في حالة الهيجان والاثارة اللي بتجيلي؟ وكمان اللي شجعني اكتر قصة حب فاشلة مع واحد في الجامعة واكتشفت انه زي اي حد سهل انه يخون اول مايلاقي الفرصه وانا شوفته بنفسي وهو مع واحدة والمنظر كان مقزز جدا كنت موجوعة على قد حبي ليه ومكتئبه جدا وكانت شهوتي بتزيد لدرجة اني فكرت اني اخرج عن التزامي ده لان حالتي بتسوء يوم عن التاني اكتر حاجة كانت بتثيرني قصص التحرش وكنت بحب قصص البنات اللي بتتكلم عن التحرش وبتخيل نفسي مكانها لقيت حد بيمتع البنات في المواصلات وبيكتب قصصه معاهم والبنات بتقابله اسمه على النت المايسترو وقريت قصصه كلها علشان اتاكد انه

بعبصه بنت خجوله و جريئه من المايسترو

صورة
دي قصة بنت كلمتني على الواتس وعرفتني من قصصي وكانت عايزة حد تتكلم معاه وتفضفض ليه مش اكتر وكانت بتثق فيا وفي كلامي وحليت ليها مشاكل كتير المهم اتقابلنا وقعدنا في كافيه وهيا بتتكلم وبتحكيلي عن قصة حب مرت بيها وانهم كانوا حيرتبطوا بس حصلت مشاكل مابنهم وانا بسمعها وانا مستغرب الزاي حد يسيب الجمال ده كله كانت فلقة قمر بياض وجمال وعيون ملونة وضحكتها تشرح القلب واستايل لبسها حلو وخفيف كمان وكان مبين جسمها اوي المهم فضلنا نتكلم في الكافية وهيا بتتكلم وتفضفض اكتر معايا وحسيت انها مرتاحة ليا اوي وبتحكيلي على كل حاجة عن نفسها وحياتها خرجنا من الكافية وهيا مش بتبطل كلام وقولت ليها تعالي ندخل العمارة دي وفعلا دخلنا وبنتكلم مع بعض عادي جدا قلت ليها نقف هنا شوية واحكيلي بقى حصل ايه تاني؟ وايدي بتحسس بالراحة عليها من ورا وبمشي صباعي جوة طيزها بالراحة اوي وبقولها سكتي ليه؟ لقيت ابتسامة جميلة على وشها وبتقولي انت بتعمل ايه؟ قلت ليها انا بهتم بجمالك وانوثتك بمعرفتي مالكيش انتي دعوه كملي حكايتك وبدات ابعبصها بالراحة والعب بصباعي بخفة اوي جوة طيزها لقيت جسمها قشعر وانتفضت قصادي قربت من وشها الجميل وقولت ل

تحرش بعد الدرس من المايسترو

صورة
بدئت قصتي معاه بقصصه اللي جننتني من متعتها واثارتها كنت مدمنة قصصة واسلوبة اللي بتجمع مابين الحنية والاثارة وكنت بهيج وبتعب اوي لما بقرا قصة من قصصه وببقى عايزة اقابله باي شكل علشان يعمل معايا وي مابيكتب في قصصه كلمته على اساس اني اقابله بعد الدرس في محطة المترو وكنت مكسوفة جدا وانا بكلمه لاني اول مرة اكلم شاب وفي نفس الوقت مبسوطة اوي اني حقابله وحيمتعني باسلوبه كلمني في موضوع اللبس وقالي حاولي تلبسي بنطلون او جيبه خفيفة بس انا اغلب لبسي بناطيل جينز وعندي بنطلون واحد قماش كنت شايلاه ومش بلبسه لانه خفيف اوي اوي ومبين جسمي لانه ضيق شوية فقولت له عندي واحد كده فقالي البسيه وكمان متلبسيش اندر تحته كنت مكسوفه من شكلي وانا لابساه لاني ملبستوش غير مرة واحدة وفوقه حاجات كتير لكن المرة دي حلبسه لوحده وكمان مفيش اندر تحته وببص على نفسي في المرايه ومش مصدقه اني حخرج بالمنظر ده دي تفاصيل طيزي باينه اوي بس لما تخيلت نفسي واقفه قصاده في المترو وطيزي باينه اوي كده حيمتعني احلى متعة بايده وهو ده المهم قولت طز في الناس انا ماليش دعوة بيهم انا يهمني هو وبس لاني عايزه امتعهزي ماهو حيمتعني بعد الدرس كلمته
صورتي
المايسترو 🔞
Egypt
ملك بعبصة البنات وكاتب قصص تحرش , قناتي على تيليجرام b3bs3

اخر القصص