المشاركات

عرض المشاركات من سبتمبر, ٢٠٢٣

روتين البنات اليومي - قصه تحرش ممتعه للبنات

صورة
دي قصة بنت بتروح الجامعة ولما عرفتني فكرت انها تدخل مواعيد مقابلاتنا مع المواصلات اللي بتركبها وهيا رايحة الجامعة وده اللي حكتبه في القصة بالتفصيل لو بنت عايزة تعرف تتمتع الزاي وهيا رايحه وراجعه من جامعتها في امان وسرية قصة بنت فكرت في نظام يومي بحيث تبقى مقابلاتنا مستمرة ويومية وطبعا حكتب القصة من ناحيتها كالعادة... الظروف اللي مريت بيها في حياتي خلتني احتاج لشخص اكبر مني اطمن ليه واعيش معاه الرغبة والهيجان والجنان والحرية وانا عارفة انه حيمتعني وهو محافظ عليا وعلى اسراري وكنت بقابله علشان اتاكد انه الشخص اللي قريت عنه في قصصه "المايسترو" لاني مكنتش مصدقة ان فيه حد كده في الزمن ده كنت بحاول اقابله عل قد مااقدر بس ده كان صعب لظروف خارجه عن ارادتي وكل الحجج اللي تخليني اخرج واقابله خلصت باقي القصة... * دوسي على الصورة حتظهر القصة كامله كلميني واتمتعي باحلى بعبصه 😉: تيليجرام Telegram واتساب Whatsapp فيسبوك Facebook قناتي b3bs3  قصة المايسترو بالصور - ملك بعبصة البنات 👩🏻🖕🏻

على السلم

صورة
دي قصة بنت بتروح الجامعة ولما عرفتني فكرت انها تدخل مواعيد مقابلاتنا مع المواصلات اللي بتركبها وهيا رايحة الجامعة وده اللي حكتبه في القصة بالتفصيل لو بنت عايزة تعرف تتمتع الزاي وهيا رايحه وراجعه من جامعتها في امان وسرية قصة بنت فكرت في نظام يومي بحيث تبقى مقابلاتنا مستمرة ويومية وطبعا حكتب القصة من ناحيتها كالعادة... الظروف اللي مريت بيها في حياتي خلتني احتاج لشخص اكبر مني اطمن ليه واعيش معاه الرغبة والهيجان والجنان والحرية وانا عارفة انه حيمتعني وهو محافظ عليا وعلى اسراري وكنت بقابله علشان اتاكد انه الشخص اللي قريت عنه في قصصه "المايسترو" لاني مكنتش مصدقة ان فيه حد كده في الزمن ده كنت بحاول اقابله عل قد مااقدر بس ده كان صعب لظروف خارجه عن ارادتي وكل الحجج اللي تخليني اخرج واقابله خلصت حركة البعبصة اللي بيعملها فيا وفي كل بنت بيقابلها ممتعة لدرجة الادمان انا بقيت اعشق صباعه واللي بيعمله جوة طيزي واتخيل حركات صباعه الجريئة والسافلة جوايا وانا واقفه قصاده في عمارة او مواصلة زحمة بتحسسني بمتعة واثارة رهيبه ومن ساعة ماعرفته وانا حياتي بقت جريئة ومجنونة وممتعة وكنت عايز الجنان ده

بعبصه بنت بره القاهره

صورة
البنت دي من محافظه غير القاهره وبما اني بروح المحافظه دي كتير فكنت بقابل بنات هناك بس البنت دي مختلفة عن اي بنت قابلتها وده حتعرفوه من القصة طبعا مش حتكلم عن اوصاف البنت زي مابكتب ديما في قصصي لان معروف عن بنات المحافظه دي الجمال وانا لما وصلت كان فيه بنات خارجة من الجامعة وشايف حواليا بنات جميلة جدا بيبصوا ليا باعجاب رغم ان معاهم شباب وسنهم اصغر مني بس انا باين عليا الرجولة والجنان في نفس الوقت وبقول جوايا واحدة بس هيا اللي عرفتني من قصصي وهيا اللي حتكون محظوظة بيا وبصباعي اللي حيمتعها من ورا طول اليوم ولقيتها بتكلمني على الواتس وبتطلب مني اني استناها دقايق علشان تخلص ورقها في الجامعة وتقضي معايا باقي اليوم قابلتها ولقيتها مكسوفه جدا فقولت ليها نتمشى شويه؟ فقالت ماشي واحنا بنتكلم وبحاول اخرجها من حالة الكسوف وافتح مواضيع علشان تتكلم وتطمن ليا وعلشان اعرفها اني مش بقابلها علشان بس اللي عارفاه عني من القصص لا انا بقدرها كانسانة الاول ودخلنا نادي على النيل وقعدنا على النيل بنتكلم والجو بصراحة جميل جدا وانا اصلا بعشق الطبيعة وكمان قابلتها بدري جدا اول النهار وانا بطبعي بحب الوقت ده جدا وب

البنت السافله عملت ميه في ايدي

صورة
بعد مقابلات كتير خدتها الاستوديو وفضلت اتحرش في جسمها وابعبص طيزها جامد بس البنت دي كانت بتعمل مية وايدي جوة بنطلونها بتدعك في كسها بتعملي ايه ياسافله؟ بعملها على ايدك احححححح وانا بدعك كسها بايدي اوي وهيا عمالة تجيب اكتر وتنزل في ميتها غرقتي ايدي استنى لسه حعمل كمان ومسكت ايدي وقفلت على ايدي برجليها وانا ايدي شغاله دعك في كسها جامد وصوابعي بتلعب وهيا بتجيب اكتر اححححح ايدك تجنن ناقص تعملي ميه كمان من الهيجان اللي انتي فيه ده بحبك اوي على فكرة اح اح اح بتعمل ايه؟ قولتي بحبك وايدي بتلعب في كسك استحملي شقاوته بقى اححححححح بعشقك ايدي بتدعك في كسها كانه لعبة وهيا فرحانة بكده وبعد مارتاحت كملت لعب ودعك في كسها فمسكت ايدي علشان تفضل جوة وكسها عمال يجيب ميه ده انتي هايجة اوي عرفت دلوقتي ليه بتركبي المواصلات وبتبهدلي نفسك في الزحمة اعمل ايه في كسي الهايج ده؟ استني حشوف حاجة حتشوف ايه؟ ووقفت جنبها ودخلت ايدي التانية جوة بنطلونها من ورا وهيا حست بايدي بتتسحب على طيزها لتحت وحاسه بصباعي هيو بيدخل واحدة واحدة جوة طيزها واول ماصباعي وصل لخرمها دخل جواها مرة واحدة اتنطرت احححححححححح صباعك ماله بيدخل

قصه تحرش وبعبصه عنيفه

صورة
قصص تحرش كتير بتتحكي ليا من بنات والبنت بتكون مستجيبه وحابه اكتر وبتحس باثارة ومتعة وهيا بتحكيلي وبتطلب مني اني اكتب قصص اكتر عن التحرش انا عارف ان الغالب دلوقتي على النت ان مفيش تحرش وده حقيقي وانه حاجة غلط ومرفوضة بس ده ميمنعش ان اعبر عن رغبة البنات دي في قصصي خصوصا انهم كتير جدا ومش لاقيين فرصة يتمتعوا فيها بالتحرش ولاحتى اي حاجة على النت غير قصصي وبس ودي قصة بنت منهم والمرة دي حكتب القصة من ناحيتي بناءا على رغبة كام بنت قابلتها الفترة دي وهما عارفين نفسم  😂 البنت دي كلمتني على تيليجرام بعد ماقرئت قصة من قصصي عن التحرش وعجبتها جدا وقالت ليا انها كانت مترددة تكلمني فسالتها عن السبب فقالت انها خايفة لااخد عنها فكرة وحشة لانها بتحب التحرش فقولت ليها انا غير اي حد وانتي اكيد عرفتي ده من قصصي وانتي بنت محترمة زي مانا كمان محترم ودي رغبة جوانا بنتمتع بيها مش بتقلل مننا اطمنت ليا بعد مااقتنعت بتفكيري وانها بتكلم حد حيعاملها باحترام حتى لو اتكلمت معاه براحتها وفي نفس الوقت جواها رغبها وشهوة قوية جدا وانا كنت بحس بيها وانا بكلمها لاني بحس ديما بالبنات وببقى عارف رغباتهم من غير مايتكلموا وحت

بنت قويه الشخصيه اتناكت بعبصه 👩‍🦰

صورة
البنت دماغها مجنونة رغم قوة شخصيتها بس عجبتني علشان كده قررت اكتب قصتها كانت عايزاني اكتب القصة من ناحيتي وكان عندها فضول تعرف احساسي انا ايه وانا بمتعها وهو ده السبب اللي خلاها توافق اني اكتب قصتها اصلا بنت جميلة وبتشتغل وحريصة جدا لدرجة اني معرفش عنها حاجة ولاحتى اسمها الحقيقي طبعا ده كان في الاول في بداية التعارف وانا عجبني حرصها ده وياريت اي بنت تبقى حريصة كده لما تتعامل على النت مع اي حد حتى لو تعارف او شغل او اي حاجة بصراحة هيا كانت حريصة بزيادة لدرجة اني لما قولت ليها نتقابل في محطة المترو رفضت لانها خافت حد يشوفها معايا صدفة قولت ليها حنتقابل في محطة المترو بس محطة تانية مفيش فيها ناس كتير ولابيعدي عليها المترو اللي بتركبيه كل يوم فقالت لا مش عايزة مترو خالص فقولت ليها حنتقابل في المترو وحبعبصك فيه كمان كنت عارف من بداية الكلام انها قوية الشخصية وعايزة تفرض رايها وده سبب ليها مشاكل كتير في البيت وفي الشغل وبتقولي ان ده طبعها فقولت ليها طبعك ده انا حغيره فقالت حتغيره الزاي؟ فقولت ليها لما نتقابل حتعرفي وفضولها خلاها تقابلني يعني سبب المقابلة كان فضول مش رغبة اصلا اول ماتقابلنا ب
صورتي
المايسترو 🔞
Egypt
ملك بعبصة البنات وكاتب قصص تحرش , قناتي على تيليجرام b3bs3

اخر القصص