قصه تحرش و بعبصه حقيقيه في الاستوديو مع المايسترو

معرفتي بالمايسترو كان عن طريق صاحبتي لاني معرفش حاجة عن التحرش ولا اعرف ولاد ولا ليا في اي حاجة وهيا متابعاه وبتقرا قصصه وكل اللي حصل ان باقة الداتا خلصت فاديتها موبايلي علشان تقرا القصص من عليه وبعد مارجعت لي موبايلي لقيتها بتقرا قصة من قصص المايسترو "قصة وظيفة جريئه" فقريتها وكنت مصدومة ان فيه حاجة كده
بدات اقرا قصص المايسترو من غير مااعرفه بس فضولي خلاني استغرب ان صاحبتي بتقرا قصصه لدرجه انها مسكت موبايلي علشان تقرا القصة من عليه بعد مالباقه خلصت
بعت له على تيليجرام واتكلمنا عن قصصه وهو لاحظ اني مش عارفه اي حاجة خالص فقالي حعرفك كل حاجة بطريقتي اللي بحافظ بيها على البنات بعكس اي حد بيعرف البنت الحاجات اللي على هواه علشان يحببها في اللي هو عايزه وبس وسالته عن حركة البعبصه اللي بيعملها وانها بتثيرني من قصصه وكلمني عن لبسي فقولت له بلبس بناطيل ليجين بس بلبس عليها حاجه طويله وفي الشتا بلبس بالطو فقالي انتي بتركبي المترو فقولت له كل يوم بس بركب عربية السيدات ديما وكمان بيبقى معايا صاحبتي
كنت حاسه من قصصه ومن كلام البنات عنه انه حد كويس وحيحافظ عليا وانا كانت رغبتي بتزيد ناحيته وناحيه اللي بيعمله بس في نفس الوقت مش عايزة مواصلات ولاعمارات لاني بدوخ من الحر والمواصلات حتى المترو وانا كنت بركبه كام محطة بس ومش بعدي خمس دقايق واكون وصلت
لما شاف صوري قالي انتي جميلة جدا وجسمك كمان وفيكي كل صفات الجمال وكمان جميلة من جوة لانك على طبيعتك وبتتكلمي معايا بتلقائيه وانا كنت متابعه قناته على تيليجرام "قصص المايسترو" وكان بيحط فيديوهات وشوفت فيديو لواحد بيعامل بنت بحنيه اوي وبيبوسوا بعض برقه ولطف بطريقه هيجتني اوي وانا كنت حابه المايسترو وحابه ان ده يعمل كده معايا واتمتع بحنيته دي وفي نفس الوقت انا واثقه فيه لانه بيحافظ على البنات وإلا مكانتش البنات حبته وادمنت قصصه وقصصه تبقى مشهورة عند البنات بالشكل ده
طلبت منه اني اقابله بس في الاستوديو ورتبت معاه يوم بحيث صاحبتي متكونش معايا وكان المفروض اليوم ده بعد خمس ايام وبصراحه كنت خايفه جدا ولما كلمته قالي ده خوف طبيعي لانها اول مرة لكن بعد كده حيبقى طبيعي
تاني يوم حصلي تحرش في المترو وكانت كل حاجة متلخبطه في اليوم ده وصحيت متاخره وملقتش غير بنطلون استريتش ضيق اوي لبسته ونزلت رغم انه كان مبين جسمي وانا مش بلبسه علشان محدش في البيت يشوفوني بيه بس انا مكنتش بفكر وقتها وكل حاجه كانت مختلفة عن كل يوم وروحت رصيف المترو جري وكان المترو لسه جاي ومش حلحق اركب عربية السيدات فركبت اي عربية المهم الحق اركب قبل مالباب يقفل وواحد ركبت ورايا وزنقني في الزحمه
اول ماركبت حسيت بصباعه من ورا وهو بيدخل فيا افتكرته المايسترو وكنت لابسه البنطلون الاستريتش الخفيف وكان ضيق ومبين رجلي وهو من هيجانه من منظري حط صباعه جوة طيزي مره واحده وفضل يحركه فيا ويبعبص طيزي جامد خلاني اتوجع وكمان مسك كسي بايده التانيه وفضل يدعك فيه جامد وانا اتاكدت انه مش هوه لان ايده كانت عنيفه اوي وعمال يبعبصني من ورا اوي ويدعك كسي جامد وبعنف وكمان شكله مش طبيعي وهايج عليا لدرجة انه بيتصرف بغشوميه وعنف ومش همه حتى ان حد يشوفني وهو بيعمل معايا كده فانا خوفت منه وحاولت انزل بس باب المترو اتقفل خلاص
مسكني جامد بايديه الاتنين من تحت علشان معرفش اتحرك وفضل يدعك في كسي ويبعبص طيزي من ورا بصباعه جامد وانا اول مرة يحصلي كده ومن المفاجاة كنت واقفه مكاني مصدومة وبفكر في طريقة اهرب بيها منه وقررت انزل المحطة الجايه باي طريقه ومش مهم اتاخر المهم اخرج من الموقف ده
خد راحته اكتر وبقى يعمل فيا بصباعه جامد من ورا وانا حاسه بصباعه بيدخل كله فيا من ورا ويوجعني جامد وبعدين يغرف طيزي بايده وصباعه جواها براحته وايده التانيه على كسي بيدعك فيه كان جسمي بقى بتاعه بيلعب فيه براحته وانا حاسه بانفاسه على رقبتي من هيجانه وهو شغال تحرش فيا بايديه الاتنين ومش هامه شكلي قصاد الناس هو عايز ياخد متعته وبس وهو حس اني مش عارفه حاجه ولاعارفة اتصرف في الموقف ده وهو استغل كده ومسكني جاد بايديه علشان معرفش اتحرك وقالي لو اتكلمتي حفضحك وانا كنت مستغربة جرئته لانه كان ماسك كسي اوي وهو بيقولي كده ومتمكن منه بايده كويس وكمان مدخل صباعه كله جوة طيزي وعمال يبعبصني بيه جامد وانا بتلوي قصاده من الوجع وخوفت ليعمل ليفضحني فعلا وسكت وسبت نفسي ليه ووقفت قصاده مستسلمه حتى لما المحطة جت وباب المترو اتفتح
لما الباب اتقفل اطمن اني مش حبعد ولا حتكلم فخاد راحته اكتر وكمل تحرش فيا جامد بايديه الاتنين وفضل يدعك فيا جامد ويبعبص باصباعه بايديه التانية من ورا ويزنقني ببتاعه من الجنب وايديه الاتنين شغالين تحرش فيا ايد من قدام وايد من ورا وانا حاسه بايده وهيا بتعمل فيا حاجات مقدرش اوصفها كانه بينتهك جسمي وبيلعب فيه بايده براحته من قدام ومن ورا وصباعه بيمشي جوة طيزي وبيرفعني ويقرصني جامد وبيعدين يزغزغ ويبعبص وهو بيدعك زبه في رجلي من الجنب وايده التانيه ماسكه كسي وشغال لعب ودعك فيه في نفس الوقت
كنت متوتره وخايفه وده كان احساسه اعلى بكتير من متعة التحرش اللي المايسترو بيتكلم عنه في قصصه وان بطلات قصصه بيحبوا كده بس انا حاسه ان الموقف ده مهين واكيد اي بنت مش حتحب تكون فيه وانا استغليت انه اطمن اني مش حتحرك واول ماباب المترو فتح في المحطه اللي بعدها وناس كتير نزلت هربت منه بسرعه ونزلت وسط الناس وهو من المفاجاه ملحقش يعمل حاجة وكنت خايفه ليكون نزل ورايا بس محصلش وندمت اني لبست البنطلون الاستريتش ده وقررت اني مش حلبسه تاني
كلمت المايسترو طول اليوم على الموقف ده وقولت له انا سبته في الاول على اساس اني فاكره انه انت فقالي انا ببعبص بحنيه وبحسس الاول فقولت له ده دخل صباعه جامد مرة واحده ولما خوفت منه هددني فقلي ده حيوان وبسبب الاشكال دي اصلا البنات كرهت التحرش وبقت تتخيله من قصصي ومعايا انا بس لان اصلا مفيش حد بيهتم بالبنت في المواقف دي غيري وفيه بنات بتسكت علشان صورتها قصاد الناس فقولت له انا كنت مصدومة اني سكت ونازله من المترو بلوم نفسي لاني المفروض اتكلم وافضحه فقالي اركبي عربية السيدات بعد كده وابعدي عن الاشكال دي لان حتى فكرة انك تتكلمي وتفضحيه مش حيبقى في صالحك فقولت له انا خايفه اشوفه تاني فقالي اركبي عربية السيدات بعد كده وانتي مش حتشوفيه
الموقف ده خلاني اعرف المايسترو اكتر لاني كنت بتكلم معاه عن التحرش لكن قبل كده مكنتش عارفة اتكلم في ايه لاني اول مرة اكلم ولد وكمان مفيش حاجة اتكلم فيها
حتى لما كلمته عن التحرش اللي حصلي حسيت بخوفه عليا واهتمامه بيا وبيقولي اركب ايه اعمل ايه علشان محدش يضايقني والزاي اخد بالي من نفسي وبقى يعرفني حاجات مكنتش اعرفها في علاقة الولد بالبنت وايه الصح وايه الغلط
تاني يوم روحت الجامعة مع صاحبتي وكان لسه فاضل 3 ايام على مقابلتي معاه والجو في اليوم ده كان شمس وفي نفس الوقت الهوا كان بارد فكنت دايخه من الجو ورغم كده نزلت بدري وروحت معاها الجامعهزي كل يوم واتفاجئت ان السكشن اتلغى
طبعا كنت بكلم المايسترو في الوقت ده وعرفته ان السكشن اتلغى فقالي في حاجة جت في بالي واكيد جت في بالك انتي كمان فقولت له ايه هيا؟ فقالي حتعرفي بس هيا حاجة مش متوقعه خالص
قعدت ساعه لوحدي ولما روحت السكشن التاني لقيته اتلغى هو كمان يعني حقعد ساعه كمان ولقيت صاحبتي بتقولي انها حتيجي معايا بعد 3 ايام علشان تدفع المصاريف يعني مش حقدر اقابله كمان والدنيا متلخبطه وقعدت متضايقه من كل حاجة
من التحرش اللي حصلي امبارح غصب عني والسكاشن اللي بتتلغي وصاحبتي كمان باعته ليا انها حتبقى معايا في اليوم اللي كنت حقابله فيه علشان حبقى لوحدي يعني كمان مش حقدر اقابله وهو معايا على تيليجرام وقالي ولاتضايقي نفسك الجمال ه ميزعلش ابدا فقولت له انا مش قادره اقعد في الجو ده وصاحبتي بتحضر السكاشن معندهاش حاجة ملغيه وانا لوحدي فقالي وانا كمان كان المفروض ورايا شغل بس اتاجل هو كمان فقولت له يعني انت فين؟ فقالي في الاستوديو
لقاني ساكته شوية فقالي انا عارف بتفكري في ايه وانا حجيلك محطة المترو واخدك ونروح الاستوديو دلوقتي فقولت له انا مش مرتبه نفسي ولابسه بالطو تقيل وطويل فقالي مش مهم انا ميرضنيش الجمال ده يقعد لوحده في الجو ده المفروض يبقى معايا في جو هادي ومريح وامتع فيكي كملكه زي الفيديو اللي شوفتيه فقولت له دلوقتي؟ قالي دلوقتي
كلامه بس خلاني مبسوطه رغم كل اللي بيحصلي والخوف من مقابلتي معاه راح لاني حسيته مهتم بيا اوي ومش عايز يسبب ليا اي مشكلة وفي نفس الوقت بيعرف يستغل الوقت ولما عرف ان السكاشن ملغيه قالي دي فرصة تيجي فيها الاستوديو تتمتعي شوية وبعدين ترجعي الجامعه تاني وتروحي مع صاحبتك فقولت له ماشي وقابلته في محطة المترو واول ماشوفته اعجبت بشكله وشخصيته كان جنتل اوي وراقي ومحترم في التعامل غير المتحرش اللي اتحرش بيا في المترو وارتحت اول ماشوفته وحبيت افضل معاه
اطمنت وانا رايحه معاه الاستوديو بعد اهتمامه بيا ومعاملته ليا اللي كلها رقي واحترام ولما دخلت الاستوديو لقيته هادي ومريح نفسيا والجو حلو اوي وفيه صالون وكراسي مريحه فقالي اقعدي خدي نفسك كده وارتاحي
قالي الجو حلو؟ فقولت له ايوه فقالي ولابسه البالطو ليه؟ اقلعيه يلا فقومت وقلعته وكنت لابسه بنطلون ليجن اسود خفيف وبلوزه والبرا وقلعت البلوزه وقعدت قصاده وبزازي باينين وهو قاعد على ركبته قصادي وبيص على بزازي ووشي ومطلبش اني اقلع التحجيبه ويشوف شعري ولاحتى اقلع البنطلون هو فضل يبص على بزازي ووشي بحنيه ويقولي ايه الجمال ده؟ وفضل يتغزل فيا باحلى كلام
كنت مستغربه اوي نظرته اللي كلها حنيه دي رغم كل البنات اللي عرفها واكيد فيه بنات احلى مني بس لقيته معجب بيا بسبب اني اصلا مكنتش عامله حسابي ولاحاطه مكياج في اليوم ده وده خلاه يعجب بشكلي اكتر مش العكس
قالي انا بحب الجمال الطبيعي ده وقرب من شفايفي وبدأ يبوسها بالراحه وفضل يبوس في شفايفي بحنيه اوي وانا احس بلذة من حلاوة شفايفه وبدات ادوب معاها وابوس شفايفه واحط ايدي على خده وبعدين حسيت بايده وهيا بتمسك بزازي الاتنين بلطف كانه فنان في المتعة ولقيت نفسي اخيرا مع المايسترو اللي البنات بتابع قصصه ونفسها تقابله وتتمتع معاه .. انا حاسه بشفايفه في شفايفي دلوقتي وايدي الاتنين ماسكين بزازي اوي وبيفعصوا فيهم بلطف وبالراحه وانا احس بنشوة حلوة اوي اول مرة احسها
كنت مطمنه اوي والمكان مريح اوي وامان ومفيش حد غيرنا .. ده طلع حد صادق وامين وكل كلمه قالها ليا عن الاستوديو كانت حقيقيه بعكس اي حد تاني يوهم البنت انه عنده مكان وتتفاجئ بحاجة تانية خالص وممكن تلاقيه جايب اصحابه معاه كمان
نسيت نفسي من حلاوة شفايفه اللي بتبوس شفايفي بكل حب ولذة لانه محترف بوس كمان وايده بتيجي على كسي كل شوية وبتتحرك عليها بحنيه اوي وبعدين يمسك بزازي تاني ويفعصهم شويتين وانا قاعده على الكنبه وشفايفي كلها في شفايفه بيبوس فيهم بكل لذة ومتعه
قعد جنبي وخدني في حضنه وشفايفي كلها في شفايفه ونازل بوس فيهم بوسه ورا التانيه بكل حنيه وانا دايبه وفي اللحظة دي حسيت بايده التانية بتيجي عليا من ورا وفي لحظة نشوه جميلة حسيت بصباعه جوة طيزي خلتني اقول اه من المتعه
فضل يبعبصني بالراحة وبحنيه من ورا وبايده التانيه يمسك بزازي شوية وكسي شوية وانا هيمانه في حلاوة شفايفه وجسمي كله بيتمتع بايده وحاسه باجمل لحظة احس بيها في حياتي والفيديو اللي شوفته طلع ولاحاجة جنب اللي بيعمله معايا
من دوباني في شفايفه حسيت اني بابوس امير طالما محسسني اني ملكه وراح مني كل التعب والاجهاد بتاع اليوم وحسيت اني مرتاحه ومطمنه فلفيت ذراعي حوالين رقبته وانا مرتاحه ومطمنه ونزلت بوس في شفايفه وهو رجع بظهره لورا وانا نمت عليه بجسمي واستلمت شفايفه بوس وهو حب يكافئني علشان عملت كده فدخل ايده جوة بنطلوني من ورا وحسيت بصباعه اللي مدوب البنات بيدخل جوة طيزي من على الاندر الخفيف اوي اللي انا لابساه وبدا يعمل بصباعه حركة البعبصه اللي بخيلي ايه بنت تعشق صباعه جوة طيزها وانا حاسه بزغزغه حلوة وحنينه اوي من صباعه جوة طيزي كان احساس فاجر اوي خلاني اقول اه من المتعة وبدات ابوس شفايفه بحب ومتعه اوي وبدات احس بنشوه وهيجان اتملك جسمي كله وهو بدا يحس بانفسي السخنه وانا بقول اه اه اه من احساسي بصباعه اللي بيبعبصني جوة طيزي بطريقه حلوة اوي وعرفت وقتها البنات بتحب تتبعبص منه وسبت طيزي لايده يبعبصها براحته ويمتعني اكتر بحركات صباعه جوة طيزي وانا بدلع شفايفه بشفايفي وابوس فيهم برقه اوي
كنت حاسه اني في الجنة ومش مصدقه المتعة اللي انا فيها كنت حاسه بجسمي بينتعش وبيسخن وبزنق نفسي في جسمه اكتر وعايزة متعه اكتر لاني اتاكدت انه مايسترو في المتعة اصلا وسبت صباعه جوة طيزي يبعبصني براحته وانا عماله ابوس في شفايفه اوي وادخل بوقي في بوقه من هيجاني باللي بيعمله صباعه جوة طيزي
كنت دايبه وعلى اخري ومش سايبه شفايفه لحظة لدرجة اني بقيت ادخل لساني كمان جوة بوقه وانا بابوسه من دوباني فيه لقيته بمص لساني وبيدخل لسانه هو كمان جوة بوقي وطعم ريقه كان حلو اوي
كان مهتم بنفسه اوي مفيش اي حاجة ممكن تضايقني منه وكل تصرفاته حلوة والبنات بتحبها ومن كتر خوفه عليا مطلبش اني انزل البنطلون ولاقرب من كسي غير بلمسات حنينه من على البنطلون بس من الناحية التانية صباعه شغال بعبصه في طيزي من ورا بكل الطرق اللي تحببني في بعبصة صباعه طالما دي اكتر حاجة بتمتعني
بعد مابوسنا بعض قالي تعالي نقعد على الكنبة الكبيرة بره ونغير المكان فقولت له ماشي وطلعت وقعدت عليها وهو قعد قصادي وفضل يبوس شفايفي شوية وبعدين بدا يبوس في خدي ورقبتي وراسي وصدري وبزازي وفضل يبوس فيهم ويرضع منهم جامد ونزل لتحت وبدا يبوس بطني وكسي من على البنطلون ونيمني بحنيه على الكنبه واستلم جسمي كله بوس
قولت لنفسي ايه الحنيه دي كلها انا ملكه باللي بيعمله فيا ده اهههههه شفايفه متعة لوحدها اصلا .. ده بيبوس كل جسمي بمتعة اوي
بعد ماخلص فضل يبوس شفايفي تاني لحد مالنشوة رجعت تاني وحسيت اني عايزاه اكتر لقيته نام جنبي على الكنبه وانا حاضناه ونازله بوس في شفايفه وبزنق في جسمه جامد بجسمي من هيجاني وزبه واقف ومشدود وحاسه بيه على كسي وبحك فيه جامد اوي
هيجاني زاد لاول مرة وجسمي كله بقى سخن وبقيت ابوس شفايفه بهيجان اوي اوي وازنق فيه بجسمي اتمتع بزبه الواقف من على البنطلون الخفيف اللي هو لابسه وكنت حاسه كاني بتناك بس بحنيه ومن على الهدوم وهو كان عارف يوصلني للاحساس ده من غير مايضرني ولايعمل فيا حاجة لان كله من فوق الهدوم وكنت مستغربه تحكمه في نفسه في الوقت ده لان انا نفسي فقدت السيطره على نفسي وبقيت ابوس شفايفه بدوبان اوي وادخل بوقي كله جوة بوقة واحس بطعم شفايفه ولسانه في بوقي وهو كان بيدخل لسانه جوة بوقي وقت مابيدخل صباعه جوة طيزي وده كان بيهيجني اكتر وبخليني ادخل بوقي جوة بوقه اكتر لدرجة اني حسيت بسنانه وهيا بتدخبط في سناني من شده ماكان بوقي كله داخل جوة بوقه وانا بفتح بوقي للاخر زي المجنونة لان طعم بوقه لذة لوحدها ووقتها حسيت اني عايزه افضل معاه مفيش حد بوقه ممتع اوي كده وصباعه وبتاعه اللي حاسه بيه على كسي وكل حاجة فيه حلوة وممتعه وفتحت بوقي للاخر وبدات ادخل بوقه كله جوة بوقي وهو فاتحه وكنا بنبوس بعض بطريقه فاجره اوي وغريبه مش موجودة في اي فيلم وطبعا كنت مرتاحه بكل جسمي عليه عايشه متعتي وهيجاني معاه وانا مبسوطة ومطمنه
المايسترو لذة متتوصفش وشفايفه لوحدها حكايه غير حكاية صباعه اللي دخل جوة طيزي من جوة البنطلون وانا نايمة عليه وعماله ابوس في شفايفه كانهم بتوعي واتلذذ بطعمهم وحلاوتهم وسايبه صباعه جوة طيزي كانها بتاعته يبعبصها براحته بس صباعه كان سافل اوي ومن جرئته كن حيقطع الاندر من كتر مادخل جوايا وفضل يزغزغ خرم طيزي ويبعبصه بكل الطرق وانا حاسه بصباعه كله جوة طيزي وهو واخد راحته على الاخر واول ماسبت شفايفه مع ماهريتها بوس قالي صباعي شكله حب طيزك اوي ومش عايز يخرج من جواها فقولت له بدلع سيبني شويه مش عارفة اتحرك وانا بتلوى بجسمي عليه وبزنق كسي على زبه جامد وبدعك كسي بيه وهو حس بهيجاني وبدل مايسيبني زي مانا طلبت منه دخل صباعه كله جوة طيزي تاني وفضل يعمل بصباعه حركات جوة طيزي متلطلعش غير من المايسترو وبس ومن رعشتي بحركات صباعه جوة طيزي نمت عليه وحضنته جامد ودخلت شفايفي كلها جوة شفايفه وفضلت ابوس فيهم والاعب لسانه بلساني وانا حاسه بصباعه بيلاعب هو كمان خرم طيزي وبيشد الاندر بتاعي لجوة وبيدخل بيه جوة خرمي ويحركه في خرمي بطريقه تخليني ارتعش وانتفض بجسمي وانا في حضنه من احساسي بسفاله صباعه اللي اتمكن من طيزي كلها وواخد راحته اوي مع خرم طيزي وقمشة الاندر الاخفيف مساعده حركته اوي ومن نشوتي بدات اقفل بطيزي على صباعه وامتعه بطيزي اكتر زي مانا كمان بقفل بشفايفي على لسانه اللي حاسه بيه جوة بوقي بيداعب لساني كاني بيطمنه وبيقوله انا معاك والنشوة خلتني اقفل على كل حاجة دخلت جوة جسمي من المايسترو واحس بالامان لاني خدت كل حاجة خلاص حتى زبه قفلت عليه برجلي وفضلت احك فيه جامد بكسي وحسيت انه ملكني خلاص ومفيش حاجة اعملها غير اني اتمتع باحلى حاجة ممكن تحسها اي بنت من المايسترو
اه من المتعة اللي انا حاساها انا مبقتش قادره وهيجاني زاد وبقيت عايزه اجيبم على زبه وفضلت احك فيه جامد واجيب ميتي وكسي مرتاح على زبه اوي وعمال يجيب عليه من نشوتي وشفايفي في شفايفه وبقوله كفايه بقى مش عارفة اتحرك وهو فهم رغبتي وفجاه قام من تحتي وخلاني نايمه على بطني على الكنبه ونزل بنطلوني ودخل وشه كله جوة طيزي من على الاندر وفضل يلحس طيزي من جوة ويدخل لسانه جوة خرمي ويشد الاندر بلسانه جوة طيزي ويبعبصني بلسانه والاهات بتطلع مني وانا حاسه بلسانه وهو بيدخل جوايا اوي ويبعبصني جوة طيزي ووشه كله جوة طيزي لحد مالاندر بتاعي اتبل من ميتي ومن ريقه كمان ومكتفاش بكده ده عمل حاجة مستحيل حد يعملها
اي حد في قمة الهيجان اللي احنا فيه كان طلع بتاعه ودخله فيا وفتحني وانا مكنتش حمانع وقتها لاني مكنتش في وعيي من الهيجان اللي انا فيه لكن المايسترو لما هاج عليا مسك الاندر بتاعي وشده لتحت وطيزي بقت عريانه قصاده وفتح طيزي بايده ودخل وشه جواها انا ارتعشت من الفجر اللي بيعمله ده مجنون رسمي احححححح ده لسانه بيلحس طيزي من جوة وكمان بيبعبصني بلسانه اح اح اح لا بقى كده كتير
كان بيحس طيزي بعنف من جوة كانه بياكلها اكل كان جريئ اوي في اللحس وانا مستغربة الزاي حد بالحترام والرقي ده يطلع منه كده ده بيلحس طيزي بشراهه اوي والزاي اصلا طيزي تبقى عريانه كده قصاده وانا بنت محترمه ايه اللي بيحصل ده؟ وايه الهيجان اللي احنا فيه ده طب هو مش بيتضايق؟ اححححححححححح لسانه دخل ده بينيكني بلسانه وكمان بيلحس خرمي جامد لا ده كده جنان بجد اح اح بيعمل ايه احححححح من لسانه ايه ده؟
دوبت على الاخر وسبت طيزي ليه وهو عدى معايا كل حاجة كتبها في قصصه وحتى الفيديو اللي شوفته واي فيديو على النت ده لان مفيش حد بيعمل اللي بيعمله ده خلاني ملكة باللي بيعمله في طيزي ده وهو هيمان بيها ووشه جواها وعمال يلحس بلذة ومتعة وكنت حاسه بنفسي ملكه فعلا في اللحظة دي وهو بيتفرج على طيزي بحد مالحسها كلها من جوة وريقه مغرقها وبيضربها بايده وبيقول يخرب بيت جمالك انتي كل حاجة فيكي حلوة كده؟ انا احترت فيكي وانا هايجه اوي بعد اللي عمله انا اول مرة اوصل للحالة دي وهو مسكتش وكمل متعه في طيزي بحاجة احلى كمان
نام عليا وزبه بقى مشدود ومنفوخ من بنطلونه ودخله كله جوة طيزي بعد مارفع الاندر الخفيف اللي انا لابساه لان قماشته الناعمه حتسهل حركه زبه اكتر جوة طيزي ودي طبعا حاجة محدش بيعملها كله عايز يقلع ويدخله وخلاص لكن ده عايز يمتعني بحركه زبه جوة طيزي اكتر وحسيت بزبه الجميل وهو بيدخل كله جوة طيزي وقماشة الاندر بتاعي والبنطلون الخفيف اللي هو لابسه مسهل حركته جوه وده كان احساس فاجر اوي
كنت حاسه بزبه بيدخل جوة طيزي جامد اوي وبيلطع وينزل جوة اخدود طيزي بمتعه اوي وانا الاهات بتطلع مني ومش حاسه غير بمتعة زبه جوة طيزي وبعدين بيخبطني بيه جامد ويدفعني بيه على الكنبه وكان حيفرتك الكنبه من كتر الرزع والخبط وانا مش ببطل قولة اه من المتعه وكنت واحدة تانية خالص ومش عايزه غير بس اتناك من احلى وامتع راجل في الدنيا وهو من شدة رجولته وتحكمه في نفسه حيمتعني باحلى نيكه وكل ده من فوق الهدوم يعني حيفضل محافظ عليا رغم الهيجان ده كله
حضني جامد وزنق زبه جامد اوي اوي جوة طيزي بعد ماحكه جوة طيزي كتير اوي ودخله جواها جامد وهو بيخبطها وانا بتزنق في الكنبه من كتر التخبيط والترزيع وانا حاسه بزبه وهو بيندفع لجوة طيزي جامد لحد ماضمني ليه جامد ونام عليا بكل جسمه وطيزي مهريه ومحمره من النيك والضرب واللحس والبعبصه وبعد ماعمل فيها كل حاجة رشق زبه الجميل كله جوة طيزي للاخر علشان لحظة نيك جميلة كنت مستناياها منه وحسيت بميته بتدخل جوة طيزي من زبه وهو نايم عليا ومتمكن من جسمي كويس وزبه الجميل محشور كله جوة طيزي بيتحرك وبيمتع في خرمي وبيجيب ميته جواها وانا نايمه وحاسه بمية المايسترو جوة طيزي ودي متعة تانية مفيش وصف يوصفها
كنت نايمه وعايشه اجمل واحلى حلم بس الفرق ان الحلم اللي انا عايشاه حقيقه مش خيال بدليل انه بعد كل ده كنت حاسه بشفايفه وهيا بتبوس جسمي تاني وشفايفي وراسي وبمنتهى الحب والحنان رغم اني بعد اللي عملته ده اكيد اي حد حيشوفني بنت شمال وكنت ببين اني مؤدبه ومحترمه وحتى لو فيه حد عند نخوة شوية وقدر يحافظ عليا اكيد مكانش حيقدر يحافظ عليا بعد اللي عملته ده واكيد نظرته ليا كانت حتتغير واقل حاجة يعملها وانا نايمه كده انه يقلعني ويدخله فيا ويفتحني ويصورني كمان بالمرة وانا نايمه عريانه قصاده كده ورايحه في النوم بس ده المايسترو اللي بيعتبر جسمي امانه عنده ولازم يحافظ عليها حتى بعد كل اللي عملته واللي هو نفسه مكانش متوقعه مني وقتها اتاكدت انه راجل اوي ومفيش زيه في الزمن ده وكان كل تفكيره بس الزاي يمتع في جسمي اللي نايم قصاده ده وانا روحت في النوم قصاده وهو من رجولته وحنيته كان بيبوس جسمي بحب وحنان زي ماكان بيعمل اول ماجينا كان مفيش حاجة حصلت ودي قدره مش عند حد
فتحت عيني بعد مانمت احلى نومه وهو كان طول الوقت قاعد على ركبته على الارض وانا نايمه قصاده على الكنبه بيبوس جسمي وشفايفي ووشي كله بوسه ورا التانية ومش بيعمل اي حاجة غير كده لحد ماصحيت من النوم
اول مافتحت عيني ولقيته اطمنت فقالي فوقي كده علشان الوقت وانا مش عايزك تتاخري واطمني لسه فيه وقت وانا مش بتكلم لاني كنت مكسوفه منه ومن نفسي بعد اللي عملته ده وهو بيعاملني عادي كان مفيش حاجة حصلت وقومت غسلت وشي ووقفت قصاد مرايا كبيره عنده في الاوضه وبظبط هدومي وبحط ماسكات خفيفه على وشي وهو واقف ورايا وانا قصاد المرايه عمال يبعبصني ويزنقني بزبه كاني لسه جايه الاستوديو وانا واقفه بتمتع وبقوله انت مش بتفوت لحظة. فقالي طبعا انا مش بشبع من كده اصلا وفضلت واقفه شوية واطول اكتر وانا بظبط وشي قصاد المرايه وحاسه بصباعه بيبعبصني من را وزبه اللي بيدخل جوة طيزي وبيزنقي بجسمه وهو ماسكني من وسطي ويرفعني على زبه كمان وانا بحط مكياج خفيف على وشي وانا مرفوعه على زبه عادي جدا وبعد مايبسيني يبعبصني بصباعه في طيزي تاني ويقرصني فاقول اه من المتعة واقوله ايه انت مش بتشبع؟ فقالي لا مانتي عارفه وفضل يتحرش بيا كاننا في المواصلات ولا كاننا كنا على الكنبة من شوية وبنعمل مع بعض كل حاجة حتى الحاجات اللي مينفعش تتعمل كمان بس هو من خبرته وتحكمه في نفسه خلاني اتمتع بكل حاجة معاه وهو محافظ عليا واني افضل بنت
كنت بتبعبص منه وانا قصاد المرايه وبقول لنفسي يبعبصني براحته بعد اللي عمله معايا ده وجسمي كله يتمتع بيه كمان زي ماهو عايز لانه اثبت ليا انه راجل حقيقي مفيش زيه في الزمن ده وقصصه فعلا حقيقيه والفيديو القصير اللي كان مهيجني عشته معاه في الحقيقه اضعاف مضاعفه وكنت بتمتع معاه 3 ساعات متواصلين موقفش فيهم لحظه وهو حتى كان كاتب على الفيديو انه 3 دقايق بس معايا حيبقوا 3 ساعات وفعلا صدق في كلامه زي كل حاجة قالها ليا وطلعت حقيقية
ضبطت نفسي ولبست البالطو وقالي اتاكدي انك مش ناسيه حاجه وقفل المكان وطفى النور ونزل معايا علشان يوصلني واللي يضحك اني شوفت بنت واقفه جنبه في المترو ومعاها صحباتها وولد معاهم شكلهم في الجامعه وبيضحكوا وبيهزروا وهيا بترجع على ايده بطيزها رغم ان المترو مكانش زحمة والناس شايفه بس مطنشه والولد اللي معاها كمان وهو بيقولي شايفه اللي بيحصل؟ فما بالك لو المترو زحمة وانا ببص ليه وانا مستغربه حبه للتحرش بالشكل ده رغم كل اللي كنا فيه من شويه ده لو اي حد مع واحده وجابهم بيبقى عايز يرميها من البرود اللي هو فيه ولا يفكر في تحرش ولا اي حاجة وبيبقى بارد بعدها فترة كمان لكن ده العكس وبعد ماوصلني قالي طمنيني لما تروحي ولما كلمته قالي انه لسه في المترو مروحش وعمال يمتع في البنات
شخصية غريبة ومجنونة بيعشق متعة التحرش وده اللي مخليه يكتب القصص دي ويركب المواصلات ولولا ده كان اختار واحدة بس يعيشها الجنه اللي انا عشتها دي بقية عمرها كله بس هو ملقاش الواحدة دي فاختار يمتع البنات بقصصه وبصباعه في المواصلات ولولا كده مكنتش عشت اجمل لحظات حياتي معاه
روحت وانا مبسوطة ومش مصدقة ان كل ده حصل لاني مكنتش مرتبه اني اقابله ولا هو كمان وكل حاجة حصلت فجاه وحروح مع صاحبتي الجامعة بعد 3 ايام عادي جدا وحبقى ارتب مقابلاتي معاه بعد كده
كل شوية افتكر اني اتمتعت احلى متعه مع المايسترو اللي شوفت قصته صدفه من كام يوم علشان صاحبتي بتقرا قصصه ومدمناها وفرحانه اني قابلته واتمتعت معاه في الاستوديو كمان وكل الخوف اللي كان عندي راح وحركات صباعه جوة طيزي لسه حاساها كانها بتحصل معايا كل لحظة وحلاوة شفايفه على شفايفي ورغم جرئتي في الاخر لما عملت حاجات غريبة ومجنونة خلتني اتكسف منه اوي بس هو طمني وقالي مهما عملتي حشوفك بنت محترمه برضو وحفضل احافظ علكي لاني شايف ان دي رغبه جوانا متقللش مننا.
مفيش حد بيفكر كده ولاعنده قدرة يتحكم في نفسه بالشكل ده وانا اصلا مكنتش اعرف حاجة ومبسوطه اوي ان اول حد اعرفه واقابله هو المايسترو واول متعة اعيشها بجد اعيشها معاه...

كانت اجمل لحظات حياتي اللي متتنسيش ...

كلميني واتمتعي باحلى بعبصه 😉:

صورتي
المايسترو 🔞
Egypt
ملك بعبصة البنات وكاتب قصص تحرش , قناتي على تيليجرام b3bs3

اخر القصص

اشهر القصص

دردشه مع مراتي 5

قصة المايسترو بالصور - ملك بعبصة البنات 👩🏻🖕🏻

قصة تحرش و بعبصه حقيقيه في الاستوديو مع المايسترو - الجزء الاول

قصه تحرش و بعبصه حقيقيه في الاستوديو مع المايسترو - الجزء الثالث

قصة تحرش و بعبصه حقيقيه في الاستوديو مع المايسترو - الجزء الثاني

قصص تحرش في الاتوبيس

مقاومة التحرش

وظيفه جريئه 2

قصص تحرش في المترو