مقاومة التحرش

القصة دي عكس القصص اللي بكتبها وممكن تعجب البنات اللي بتعت ليا كل شوية وبتقولي اكتب حاجة عن الاغتصاب وفيه عنف وشتيمه ورغم ان ده مش اسلوبي بس المرة دي البنت اللي كلمتني كانت بتقاوم التحرش والنتيجه انه حصلها تحرش اكتر بكتير من البنت اللي بتحبه وبتستجيب ليه وفكرت اكتب قصه عنها وعرفتني جانب تاني من التحرش ممكن يكون ممتع اكتر
كفاية مقدمات وندخل في القصة...
انا اتولدت في اسره مفككه ولقيت اسوا معامله وكل يوم كنت بلاقي خناقات في البيت وتوتر ونتيجه لده بقيت عصبيه ومتوتره طول الوقت وكارهه الرجاله جدا واكتر حاجة بكرهها ان راجل يلمسني وبقيت معقده بسببهم ووحيده كمان لاني بسيب اي بنت بتتعرف على ولاد ولو من على النت
مشكلتي اني جميلة جدا وجسمي مدور وملفت جدا جدا وده بيشدهم ليا وبيهيجهم عليا لدرجة ان اول مرة جبت ميتي كان على ايد راجل وكان حد من القرايب حاول يلمسني ويتحرش بيا وبدل مااسكت واسيبه يلمس ويتحرش واحب لمساته دي زي اي بنت في سني كنت بقاومه ونتيجه لكده استفرد بيا في المطبخ وحضني جامد من ورا وبتاعه كان واقف جامد جوة طيزي وشكله كان بيراقبني قبلها علشان يبقى هايج عليا كده وفجاه حسيت بجسمه كله عليا وبتاعه واقف وراشق كله جوة طيزي وفي نفس الوقت ايده كانت بتدخل جوة بنطلوني من قدام وجوة الاندر وفي ثانيه كان ماسك كسي وبيلعب فيه وانا كنت لسه بستوعب بيعمل ايه لانها اول مرة تحصلي
ايده كانت عنيفه لدرجه اني حسيت انه بينتهك شرفي بايده من كتر مادعك كسي ولعب فيه بصوابعه وعمل فيه كل حاجة وزبه داخل خارج جوة طيزي وكنت حاسه اني رخيصه اوي وهو زي الحيوان عايز يتملك جسمي باي شكل
قاومته وقولت له ابعد ياحيوان فزنقني في الترابيزه وكمل نيك في طيزي ودعك في كسي وهو بيقولي جسمك فاجر ياشرموطه اح على طيزك يافاجره ايه ده؟
كنت بقوله ابعد ايدك ياجزمة انت بتمسك جامد اه ابعد وهو بيمسك كسي جامد اوي وبيدعكه بهيجان وهو حاضني من ورا بيمتع زبه بطيزي ومسكت ايده وحاولت اخرجها من جوة بنطلوني ولما بقاوم واشتمه بيهيج عليا اكتر وهو اصلا كان مخطط للحظة دي ولو كنت سبته يلمسني من سكات من الاول مكانش ده حصل
حسيت بسخونة جسمه وانفاسه وحسيت انه حيجيبهم فهربت منه بالعافيه ويارتني ماهربت لانه زنقني في ركن ودخل ايده تاني ومسك كسي بس بعنف اكتر علشان يعاقبني لاني هربت منه وفضل يدعك في كسي وانا حاسه بصوابعه وهيا بتلعب في كسي من تحت براحتها كانها لعبه وانا اقاومه واتحرك بجسمي علشان ابعد عنه وبقوله ابعد ياحوان ولما لقيته مصر مسكت ايده وارتعشت وعملت ميتي كلها على ايده وهو بيقولي ايوه كده اعملي ياشرموطه وهو استغل حالتي وانا بعمل وفضل يبوس شفايفي اللي نفسه فيها بس انا بدل مكانت ببعد وشي عنه كل مابيقرب من شفايفي سبته يبوس شفايفي براحته ويدخل بوقه جوة بوقي كمان ويتمتع بلساني وشفايفي وانا بعمل ميه لحد ماجبت ميتي كلها على ايده
بعد ماخلصت رماني وقالي شوفي حتعملي ايه ورفع بنطلونه ومشي ومنظر بتاعه كان وحش ومكنتش مصدقه ان بتاعه ده كان جوة طيزي وكمان بيشتمني وبيهيني وبيرميني بعد ماخد متعته واكتشفت انه هو كمان جابهم زي مانا جبتهم وانا اللي كنت فاكره للحظة انه قاصد يمتعني اتاريه كان بيستغلني زي اي حد بيحاول يتحرش بيا
اتصدمت لما لقيته تاني يوم والمرة دي على السلم فقولت له حفضحك وحسمع الجيران لقيته حط ايده على بوقي وبايده التانية دعك كسي جامد وبعدين حضني جامد من قدام وزنقني في سور السلم وشفايفه في شفايفي علشان مقدرش اتكلم وبقى يبوس شفايفي جامد وبيحك زبه في كسي بمنتهى العنف وانا بقاومه اكتر لحد ماجابهم وبعدين سابني ونزل من غير حتى مايتكلم وده حسسني اني ارخص واحده عرفها خصوصا انه يعرف بنات كتير بس انا اللي عاجباه علشان رافضاه وبقاومه معرفش ليه
زي ماكنت بكره الرجاله كنت بلاقي اسوا معامله منهم حتى بتاع الماركت لما ادخل والاقيه بيكلم بنت لابسه المحزق والملزق وحاطه مكياج كتير لدرجة انه مغير ملامحها اصلا بيتغزل فيها ولما سالته على حاجة قالي خشي هاتيها من جوة رغم اني احلى منها بكتير بس لبسي عادي ومش حاطه مكياج ولما دخلت قالها بعد اذنك ياقمر حبص عليها لحسن تسرق حاجة واتفاجئ بيه لوحدنا جوة وهو بيحاول يحضني من ورا وانا بجيب الحاجة وحسيت بزبه وهو بيقف وبيشد جوة طيزي اللي بتهيج ازبار الرجاله عليا وانا بغبائي بدل مااسيبه يتحرش بطيزي وينيكها قاومته ولفيت علشان ابعده عنها فحضني من قدام جامد ولقيت زبه الهايج على كسي عمال يحك فيه جامد وبيمسكني من طيزي جامد وبيقفش فيها اوي ولما مسكت ايده وبعدتها حط صباعه كله جوة طيزي بالعافيه وهو بيقولي ايه الطيز دي يافاجره وانا بقاومة وكل مااقاوم يتمكن من جسمي اكتر وانا اشتمه واقوله ياكلب ياحيوان وهو يقولي اخرسي لحد يسمعنا ويبوسني في شفايفي جامد علشان اسكت والبنت بره سامعاني وانا حاسه باهانه من كلامه وايديه وهيا بيتقال ليها الكلام الحلو والدلع وكل ده علشان بتسيبه يعاكسها ويلمسها ويتمتع بيها لكن انا يعاملني زي ارخص حيوانه ... اححححح ده بيبعبصني جامد الحيوان ... كفايه ياجزمه ... اححح ده بيدخل ايده
حسيت بايده على لحم طيزي وانا بحاول اخرجها وقفلت طيزي بس هو كان عارف اني حقاومه ولحق يدخل صباعه جواها وانا قفلت طيزي على صباعه وكنت فاكره اني حمنعه انه يدخل صباعه بس انا في الحقيقه متعت صباعه بطيزي اكتر لما قفلتها عليه وحسيت بصباعه في خرمي وبيبعبصه زي ماهو عايز وبيلعب فيه براحته اوي لحد ماحسسني اني شرموطه وخرم طيزي بقى لعبه لصباعه زي ماشفايفي بقت لعبه لشفايفه لانه كان بيبوس شفايفي جامد وهو بيبعبصني وعمال يتمتع بيا من كل ناحيه
قاومته اكتر وشتمته اكتر واكتر وده كان بيهيجه عليا وبيخليه عنيف معايا اكتر وانا اللي كنت فاكره انه حيتلم ويبعد لما اقاومه كده بس العكس هو اللي كان بيحصل
جابهم على كسي وقولت لنفسي كويس انه مقلعنيش هدومي كمان ولما خدت الحاجة من على الرف ومشيت قالي استني رايحه فين؟ فقولت له حدفع ثمنه انا مش حرميه فقالي انتي خساره فيكي الميه اللي جبتهم على كسك اصلا ومسكني وقلعني بنطلوني وفضل يلحس كسي المبلول بحجه انه يلحس ميته اللي جابهم على كسي
كان بيلحس بهيجان وشراسه كانه بياكل كسي اكل وهو بيقول انا محتار كسك احلى ولاطيزك وانا حاسه اني لعبه بيتحرش بيها ويلحسها ويزنقها براحته فقولت له خلاص انا اتبهدلت فقالي انتي لسه شوفتي حاجة فقولت له اجيبهم في بوقك علشان ترتاح؟ فقالي ياريت فقولت له انت وسخ وحيوان وانا حثبت ليك كده وهو مش سامعني ونازل لحس بهيجان اوي في كسي لحد ماجبتهم وهو مكمل لحس في كسي عادي فمسكت راسه وفضلت اجيب لحد ماشبع من كسي وبعدين قالي البسي واطلعي بره فقولت له علشان تلحق السنيوره اللي بره صح؟ فقالي امشي هو انا لسه حتكلم معاكي؟ ولف جسمي وغرف طيزي بايده ونطرني بصباعه اللي دخل جوة طيزي جامد ودفعني بيه لبره وهيا شافتني وانا بتنطر بايده وبخرج من جوة لبره المحل وهو وقف معاها وبيقولها كنا بنقول ايه ياجميل انتا
كل موقف بمر بيه كان بيخليني اكرههم اكتر واكتر واكتر حاجة بتغيظني لما الاقي واحد بيتمتع ببقى عايزه انكد عليه واحرمه من المتعة دي زي لما اشوف واحد زانق بنت في مواصله وهيا سايباه ومبسوطة فابعدها عنه والنتيجه انه بيقف ورايا ويتحرش بيا بس بعنف علشان ينتقم وبدل ماكان زانقها بالراحه الاقيه بيزنقني انا جامد وبيبعبصني كمان ولما اقاومه يتحرش بيا اكتر واكتشفت انه بيتمتع بكده اكتر بكتير
ولما المكان يتزحم اكتر ومعرفش اهرب منه بتبقى قمة متعته وبينسى نفسه والناس اللي حواليه وبيدخل زبه كله جوة طيزي عادي جدا ويزنقني بيه اوي كاننا لوحدنا ومش مهم صورتي قصاد الناس مانا كده كده متهانه اصلا وبحاول الف جسمي وابعد واقاوم والبنات حواليا بتبص عليا وهيا مستغربه وبتقول عليا مجنونة وكل واحده زانقها واحد من وراها وبيبعبصها بالراحه وهيا سايباه وبتتمتع من سكات ومحدش حاسس بيها
مقاومتي بتهيجهم عليا اكتر وبدل ماواحد يتحرش بيا الاقي اتنين وتلاته والناس تقول تستاهل رغم ان اغلب البنات لبسها ملفت اكتر مني بس هما بيتدلعوا على اللي بيتحرشوا بيهم وعادي لما تنزل معاه ويتعرفوا على بعض ويزنقها في اي مكان لكن انا بكرههم وكل مالاقي واحد بيتمتع بجسمي اقاومه وباحاول ابعده او ابعد عنه فيهيج عليا اكتر ولو انا مزنوقه في الزحمه ومش عارفه اتحرك بيتمكن من جسمي ويتحرش بعنف وانتقام علشان بقاومة ورافضاه
نزلت من الباص متبهدله وبشتم في كل واحد زنقني ولعب في جسمي وناسيه ان الوقت متاخر والشارع فاضي ولقيت حد غرفني بعبوص جامد وجري وانا كنت خلاص قربت اوصل بيتنا بس انا مش حسيبه وجريت وراه لحد مادخل شارع تاني وانا وراه وبقوله ياحيوان ولما مسكته لقيت ورايا اتنين اصحابه ومفيش حد غيرنا وده شارعهم فكل واحد استلمني شويةواللي يحضن واللي يقفش واللي يبوس وانا اقاوم وابعد وفيهم واحد كل ماطيزي تيجي قصاده من مقوامتي ليهم يغرفها بصباعه واحس بالبعبوص وهو بيدخل جوة طيزي وانا بقاوم اياديهم اللي بتحامل تتحرش بجسمي من كل ناحيه وفضلوا يتحرشوا براحتهم ومفيش حاجة الا ماعملوها وبعد ماشبعوا سابوني وروحت متاخره ساعتين بحالهم وبقى ده العادي كل يوم لانهم كانوا بيمسوكني من ايدي بالعافيه كل مره وياخدوني للشارع بتاعهم وكل واحد يتمتع بجسمي كله زي ماهو عايز وانا اقاوم واشتم فيهم وده كان بيمتعهم اكتر ولو كنت سكت من الاول وروحت وانا متبعبصه من سكات مكانش كل ده حصل ودلوقتي انا مزنوقه وسطهم ونازلين تحرش فيا وبيمسكوني من كل حته ويحاولوا يقلعوني وانا اشد هدومي واحاول استر نفسي بس مش بقدر قصاد اياديهم اللي لما تحب تعمل في جسمي حاجة بتعملها وبياخدوني لركن ويفضلوا يلحسوا فيا بعد مايقلعوني ويدعكوا في كسي ويفعصوا في بزازي وطيزي ويبعبصوني جامد وانا حاسه باهانه وجسمي بيتبهدل واقولهم كفايه ده لو انا وسط بهايم في زريبه مش حيحصلي كده وهما هيمانين بجسمي مش سامعني اصلا وكل اللي في نفسه حاجة بيعملها وانا طبعا زي طبق القشطه قصادهم بسبب طراوة وبياض جسمي وكله بياكل منه وبيتمتع وانا بتبهدل من كل ناحيه وحاسه بايادهم وشفايفهم وازبارهم وهيا بتدخل فيا من قدام ومن ورا غير التقفيش والتفعيص في بزازي وطيزي وعمالين يتمتعوا بجسمي وانا بحاول ابعد واقاوم وهما في المقابل بيمسكوني اكتر وبيتمتعوا بيا اكتر وكل يوم على كده
رغم كل ده عمري مااستسلمت وكنت بخرج تاني يوم عادي جدا وبقيت قاصده كمان ابقى وسطهم علشان اعمل مشكلة معاهم واقاومهم واحرمهم من اي متعه سواء معايا او مع غيري زي لما ابقى واقفه على رصيف المترو وواحد يقولي فيه عربية للسيدات فقولت له وانت مالك .. والناس تقوله سيبك منها احنا نصحناها وخلاص وكل واحد بيقول جواه تستاهل اللي حيجرالها ويتلموا عليا جوة المترو وكل واحد يزنق ويقفش ويبعبص علشان يعاقبني لاني مسمعتش الكلام فكانوا بيبعبصوني بعنف واهانه وانا اتنطر من كل واحد واللي يهيج عليا جامد يمسكني من وسطي وزنقني من ورا جامد والناس شايفاني وبيقولوا تستاهل وانا اقاوم وابعد ولما يسيبني فهو بيسبني علشان واحد تاني يستلمني ويتمتع بجسمي وانا مزنوقه وسطهم بتنطر من البعابيص اللي بتدخل في طيزي ولما المترو يتزحم اكتر اتزنق اكتر من كل ناحيه واللي يقفش في بزازي واللي يدعك في كسي كاني لعبه وسطهم وحتى لما بحاول انزل في اي محطه علشان اهرب منهم يمسكوني ويجيبوني وسطهم تاني وكل واحد يتحرش بيا براحته لحد مالمترو فضي ونزلت وانا متبهدله وبظبط هدومي من كتر التحرش اللي حصلي
بقيت مدمنة مقاومة وبحاول اعمل مشكلة مع اي راجل لمجرد انه اعجب بجسمي وحاول يتحرش بيه بس النتيجه انه بيسيطر عليا وبدل ماكان بيبص عليا وبيعاكس وبيحاول يلمس بلاقي يده كلها جوة هدومي بتلعب في جسمي براحتها وهو زانقني بكل جسمه من قدام ومن ورا زي ماهو عايز لمجرد اني قاومته وعملت مشكلة معاه وياسلام لما يكون محضر ليا كمين زي ماحصل في الشارع او حتى في مواصله وبدل ماكنت بقاوم واحد اقاوم اتنين ولا تلاته بينهشوا في جسمي زي الكلاب السعرانه ولما اقاوم اكتر يهيجوا عليا اكتر
اكتر حاجة بتستفزني لما الاقي بنت مبسوطه بكده وبتتمتع بيه كمان ومن شدة متعتها بتدور على كده والاقي قصص عن كده كده كمان والبنات مجنونة بيها وكمان بيقابلوا كاتب القصص علشان يعمل معاهم كده
لما كلمتني على اساس انها مش مصدقه ان التحرش حاجة حلوة وممتعة وهيا رافضاها وبتقاوم اي حد بيتحرش بيها قولت ليها انتي حابه اصلا تبقي ضعيفه وفاقده السيطره على نفسك وبتدوري على كده علشان كده حكتب قصتك علشان تمتع اللي زيك وكلمتها باحتقار وقلة قيمة لاني لو كلمتها باحترام زي مابكلم اي بنت بتكلمني مش حتكلمني تاني وحتدور على اللي يشتمها ويبهدلها

فيه بنات كده بتحب الاهانه والشتيمه والبهدله ودول كتير وبيبعتولي علشان كده كتبت قصة البنت دي واكيد حتعجبهم...

كلميني واتمتعي باحلى بعبصه 😉:

صورتي
المايسترو 🔞
Egypt
ملك بعبصة البنات وكاتب قصص تحرش , قناتي على تيليجرام b3bs3

اخر القصص

اشهر القصص

دردشه مع مراتي 5

قصة المايسترو بالصور - ملك بعبصة البنات 👩🏻🖕🏻

قصة تحرش و بعبصه حقيقيه في الاستوديو مع المايسترو - الجزء الاول

قصه تحرش و بعبصه حقيقيه في الاستوديو مع المايسترو - الجزء الثالث

قصة تحرش و بعبصه حقيقيه في الاستوديو مع المايسترو - الجزء الثاني

قصص تحرش في الاتوبيس

قصه تحرش و بعبصه حقيقيه في الاستوديو مع المايسترو

وظيفه جريئه 2

قصص تحرش في المترو