الامل

انا مبقتش اكتب قصص البنات اللي بقابلها علشان التكرار وعلشان احافظ على اسرارهم رغم اني مش بكتب اي معلومه عنهم في قصصي بس الفترة دي انا بقيت احافظ على اي بنت وثقت فيا وقابلتني بزيادة حبتين
باستثناء البنت دي لان قصتها غريبة ومميزة وانا طلبت اكتب قصتها وهيا وافقت زي مابتوافق على اي حاجة بطلبها منها وده حتعرفوه في القصه
البنت كلمتني على اساس تحكيلي تجاربها مع التحرش بعكس اغلب البنات اللي بتسالني دي قصص حقيقيه ولا لا لكن دي مصدقه قصصي وعايزاني اكتب قصصها هيا كمان لان بيحصلها اكتر من كده
البنت فاقده الامل والاحساس وعايشه حياتها بدون تفكير يعني زي ماتيجي تيجي وانا شخصيا اتعلمت منها البرود واني مزعلش من حاجة وحشه حصلت ولا اتاثر بيها
المهم البنت دي والدها كان شاذ وكان عايز مامتها تمشي معاه في السكة دي وشغل الدياثه والكلام ده يعني تبقى مباحه لاي حد وهيا رفضت واتطلقوا بس المشكلة ان البنت لما كبرت اصر ياخدها بالعافيه والبنت عاشت في مشاكل وخناق لحد مافقدت الامل في كل حاجة
البنت عاشت مع باباها الشاذ فترة واتعلمت في الفترة دي انها تبقى مباحه لاي راجل لانه كان بيستغلها واي حد كان بيزوره البيت كان بيتمتع بيها عادي جدا وعلمها الزاي تمتع اي حد يتمتع بيها مستغل جمالها المبالغ فيه وجمال جسمها والبنت من كتر ماجسمها بيتفعص طول الوقت من كتر التحرش وطيزها كانت بتتبعبص طول الوقت بقى ده العادي بتاعها زي الاكل والشرب واتعلمت كمان انه لو حد بعبصها لازم تبوسه علشان تشكره انه بعبصها واتربت البنت على التحرش والبعبصه على انها حاجة اساسية في حياتها ومن كتر مالناس كانوا بيستمتعوا بيها فقدت الاحساس بعكس اغلب البنات ممكن تهيج اكتر وتبقى هايجة طول الوقت بسبب كده وبتهيج من قصصي وبتتمتع بيها وده الطبيعي بس البنت دي مبقتش طبيعيه بعد اللي شافته من باباها
بتقولي انها معندهاش رغبه لحاجة ولا بتخطط لاي حاجة في حياتها وبارده جدا وكانت بتبعت ليا صورها وانا مش مصدق ان فيه جمال كده فطلبت اقابلها فقالت ياريت فسالتها طب مطلبتيش انتي ليه؟ فقالت انت اللي تطلب لكن انا مينفعش اطلب اي حاجة
مكانش ليها راي في اي حاجة ولا تعترض ولا تتكلم ولو اي حد مسكها واتحرش بيها في اي مكان حتسلم ليه عادي جدا
قولت ليها البسي لبس خفيف وناعم فبعتت ليا صورها بكتر من لبس علشان اختار فقولت ليها متلبسيش اندر فقالت ليا حاضر
قابلتها لقيت فلقة قمر جميلة جدا وجسمها يهيج جدا وقعدت جنبي في محطة المترو مكسوفة وبتبص في الارض ومستنيه الامر
قولت ليها ارفعي وشك وبصيلي فبصت ليا وشوفت عيون تدوب وشفايف جميلة وكل ملامح وشها تهيج اصلا لدرجة اني كنت حبوس شفايفها في محطة المترو قصاد الناس من شدة جمالها بس قولت اخليها لما ادخل بيها اي عماره
وهيا بتبص ليا حسيت ان جواها حاجة من ناحيتي وانا قابلتني لهدف بس معرفش ايه هو
قولت ليها تعالي نركب المترو الجاي فقامت وشوفت بنطلونها الخفيف وهو داخل جوة طيزها ومبيناها اوي فهيجتني من قبل ماابعبصها بعكس اي بنت قابلتها وقولت لنفسي امال بعد ماابعبصها طيزها حتبقى عامله الزاي وعرفت وقتها ان البنات اللي بيحصلها تحرش كتير زيها جسمها بيحلو اكتر من اي بنت تانيه وبالذات من ورا من كتر التفعيص والبعبصه
خدتها قصادي وقولت ليها اتحركي فقالت ليا حاضر ولازم اقولها تعمل ايه كانها اول مرة تركب مترو وانا اقولها اقفي كده ولفي شوية علشان اخلي طيزها ناحية ايدي وبعدين بدات ابعبصها بالراحة علشان تاخد على البعبصه زي مابعمل مع اي بنت واخد طيزها بايدي بالراحة وبحنيه الاول وبعدين افتكرت انها بتتبعبص اصلا فدخلت صباعي كله جوة طيزها وحسيت بنشوة ومتعة رهيبه من طيزها اللي كانت متفصله على البعبصه وانا صباعي من كتر مابعبص البنات عارف الزاي يمتع طيز حلوة اوي زي دي لدرجه اني وصلت بطرف صباعي لخرم طيزها ومش بيفصلهم عن بعض غير قماشة البنطلون الخفيفه وبدات العب فيه وابعبصه بطرف صباعي علشان امتعه على قد مااقدر وده اللي بعمله ديما مع البنات اللي بقابلها
انا بحس بالبنت وبمشاعرها وصباعي جوة طيزها وبتبقى اول مرة دي معاها احساس بالرغبة والشوق للبعبصه لانها مجرباها قبل كده او احساس التجربه لحاجة اول مرة تجربها ومتعه جديدة ومع كتر البعبصه تحبها وتبقى دي كل متعتها لكن البنت دي مكانش عندها احساس باي حاجة وكل اللي هيا بتعمله انها تمتع صباعي اللي حاسه بيه جوة طيزها
هجت جامد من حلاوة طيزها اللي كانت زي الملبن على ايدي وصباعي جواها عمال يتمتع بيها فقربت من ودانها وقولت ليها بصوت واطي اقفلي بطيزك على صباعي فقالت حاضر وقفلت بطيزها بالراحة وصباعي جواها علشان اتمتع باخدود طيزها كله بصباعي وفضلت ابعبص في طيزها واتمتع بيها لحد ماهجت اوي من حلاوتها وبعدين جبتها قصادي وهيا بتتحرك معايا عادي زي اللعبه وخليت ظهرها ناحيتي بدل ماهيا تديني ظهرها زي اغلب البنات اللي بتبقى عايزه تتحضن بعد ماتتبعبص بلاقيها من نفسها بتديني ظهرها او بتطلب مني كده لكن دي مش بتعمل حاجة خالص لازم انا اللي احركها واطلب منها وهيا تنفذ
حضنتها ودخلت زبي جوة طيزها وكان جسمها زي الملبن على جسمي سخن وطري وكل تفصيله فيه تمتع اوي وهيا ساكته وانا بزنقها بجسمي وادخل زبي جوة طيزها وهيا واقفه مش بتتحرك بعكس اي بنت تانية بترجع هيا بطيزها عليا علشان تاخد زبي كله جوة طيزها وتتمتع بيه بعد ماتمتعت بصباعي
مفيش اي تعبير على وشها ولا ابتسامه ولارغبه ولاحتى فضول لاي حاجة وانا بتمتع بجسمها الجميل براحتي وادفع زبي كله جوة طيزها الحلوة اوي دي واتمتع بيها كلها وازنق جسمها كله بجسمي عادي جدا
خرجنا من المترو فقولت ليها ندخل عمارة؟ فقالت زي ماتحب وخدتها ودخلنا عمارة واول ماطلعنا السلم حضنتها من قدام وبوستها من شفايفها وفضلت ابوس في شفايفها وانا ببعبصها من ورا واتمتع بطيزها اوي ومن هيجاني حاولت ادخل ايدي جوة بنطلونها بس كان ضيق اوي لقيتها مدت ايديها لورا ووسعت ليا استك البنطلون علشان ادخل ايدي جواة المهم تلبي رغبات ايدي وصباعي اللي لما دخل جوة طيزها بقى مفترس
كان بيبعبصها بعنف وهيجان اوي بعكس لما بيدخل جوة بنطلون بنت لاول مرة بيبقى حنين ويبعبص خرمها بزغزغه حلوة تخليني اشوف اجمل ابتسامه على وشها وفيه بنات بتبوسني لما اعمل كده لكن دي بتتبعبص جامد من صباعي وجسمها بيتنطط من عنف البعبصه وصباعي داخل خارج جوة طيزها مش بيرحم خرمها لانه كان هايج عليه من اول مابعبصه في المترو وهيا سايبه طيزها للاخر وصباعي عمال يبعبصها بكل الطرق اللي بيحبها وهيا ساكته باصه في الارض مش باين عليها اي مشاعر ولارغبه لاي حاجة هيا مبسوطه لان صباعي بيتمتع بطيزها الحلوة اللي اتهرت تحرش وبعبصه فبقى ده العادي بتاعها اصلا
فضلت ابعبصها لحد ماتمتعت بطيزها كلها بصباعي وبعد ماخلصت طلبت منها تبوسني فباستني في شفايفي وفضلت حاطة شفايفها في شفايفي وانا بابوس كل شفه واتمتع بيها وادخل شفايفي في شفايفها واتمتع بطعمهم اللي كان احلى من العسل وهيا كانت مهتمه بنفسها اوي وحاطه مكياج ومظبطه نفسها لانها عارفة ايه اكتر حاجة بيحبها الراجل وبتعمله
اتمتعت بشفايفها كلها وحضنت جسمها كله وزنقتها بصباعي من ورا وهيا في حضني علشان اتمتع بكل جسمها وهيا مبسوطة لانها عجبتني بدليل اني بتمتع بيها وهيا تعجب اي حد اصلا بجمالها ده بس هيا مش شايفه نفسها وشايفه بس اللي بيتمتع بيها ويهمها متعته
خرجنا من العمارة وانا بقولها وراكي حاجة النهاردة؟ فقالت لا بس براحتك لو عايزني امشي امشي فقولت ليها حد يسيب الجمال ده؟ فقالت كلهم بيقولوا كده فقولت ليها انتي عادي كده بتسيبي نفسك لاي حد؟ فقالت اه
قولت ليها بتصرفي منين؟ فقالت مانا بشتغل فقولت ليها مقولتيش يعني فقالت كل شغلانه بقعد فيها شهر بالكتير وبعدين ادور على شغل تاني فقولت ليها الزاي؟ فقالت بيبقى خلاص شبع مني فضحكت وقولت ليها انتي بتشتغلي ايه بالضبط؟ فقالت اي حاجة
البنت صعبت عليا وقولت دي اكيد عندها رغبه واحساس ومشاعر بس هما فين؟ مش معقول الجمال ده يبقى بارد كده وصحيح ده في مصلحه اي حد يعرفها بس انا غير اي حد وحالها ده مش عاجبني
بس البنت مهيجاني جدا بسبب جمالها ده وجسمها متفصل على التحرش ونادرا لما واحدة تهيجني كده لدرجة اني خدتها وركبنا مواصله فاضيه وقعدنا ورا وفضلت ادعك في كسها اللي مهيجني وهيا بتبص من الشباك عادي جدا كاني مش بعمل اي حاجة وانا من هيجاني دخلت ايدي جوة بنطلونها وهيا وسعت بنطلونها لايدي ومسكت كسها وفضلت ادعكه واتمتع بيه وهيا ولاهيا هنا لدرجه ان فيه ناس ركبت وقعدت قدام وشافوا اتنين قاعدين ورا عادي وشكلهم محترم وانا ايدي اصلا جوة بنطلونها وايدي فاشخه كسها دعك وبلعب في زنبور كسها بصوابعي عادي جدا وبعدين اطلب منها انها ترفع نفسها من على الكرسي علشان ابعبصها من ورا فتمسك الكرسي اللي قصادها وانا امد ايدي عليها من ورا وابعبص طيزها اللي مهيجاني وهيا ماسكة الكرسي ومستنيه اخلص وانا مش بشبع من بعبصة طيزها ولامن جسمها كله من طراوته ومتعته واول مالناس نزلت ومفيش حد قولت ليها بوسيني فباستني في شفايفي بوسه سريعه وبعدين قولت ليها يلا بينا ونزلنا في منطقه منعرفهاش بس هيا عادي وجايه معايا في اي حاجة فقولت ليها انتي مش بتتكلمي خالص ولا باين عليكي اي حاجة فقالت قولي اقول ايه وانا اقوله فضحكت وقولت ليها للدرجة دي؟
تعالي اعزمك على حاجة انتي مكالتيش من الصبح ودخلنا مطعم وطلبت ليها اكل وهيا بتقولي متشكره انا معايا فلوس فقولت ليها انا اللي عازمك تاكلي ايه؟ فقالت اي حاجة فقولت ليها انتي محيراني معاكي باللامبالاه اللي انتي فيها دي
بعد ماكلنا قولت ليها حنروح الاستوديو انا شكلي ادمنت جسمك الجميل اوي ده فانبسطت وقالت ياريت فقولت ليها مش وراكي اي حاجة؟ فقالت هما عارفين اني في شغل وانا واخده اجازة النهاردة فقولت ليها وانتي تقدري تاخدي اجازة عادي؟ فقالت المدير مش بيرفضلي طلب فقولت ليها اخيرا بقيتي تطلبي فقالت انا طلبت كده علشان اقابلك وابقى معاك اليوم كله فقولت ليها يعني انتي طلبتي علشان انا طلبت منك كده صح؟ فقالت ايوه
خدتها الاستوديو وهيا بتستعد للمتعة اللي عايشه علشانها ومبسوطة انها حتمتعني لانها حست للحظة اني استاهل المتعة دي اكتر من اي حد سابت ليه نفسها لاني كنت مهتم بيها لكن هما كانوا بيتمتعوا بيها وبيستغلوها وبس
اول مادخلنا الاستوديو سبتها خالص وقعدت على مكتبي وشغلت اللاب علشان فيه فكره في دماغي اعملها لقيتها بعد شوية دخلت عليا وهيا عريانة وبتقعد على رجلي بالجنب ونازله بوس في خدي وشفايفي وانا اللي بقولها سيبيني اركز مش عارف اشتغل فقالت بتعمل ايه؟ فقولت ليها بعملك صفحه على السوشيال ميديا وبنزل عليها صورك اللي بعتيها ليها بس طبعا الصور المحترمه فقالت براحتك فقولت ليها انا بعمل كده ليكي فقالت يعني ايه؟ فقولت ليها انتي حتشتغلي موديل بجمالك ده ولما تشتهري اكتر على السوشيال ميديا الشركات الكبيرة تطلبك وتدفع ليكي فلوس كتير وبكده مش حتحتاجي لحد وانا حعلمك الشغل ده بيتعمل الزاي فقالت انت بتتكلم بجد؟
البنت اتصدمت وكانت فاكره اني جايبها الاستوديو علشان اتمتع بيها وبس وقالت انا مش مصدقه ان فيه حد كده فقولت ليها قومي البسي واقفي قصاد الكاميرا علشان اصورك كام صورة حلوين فقالت طب والحاجات التانية؟ فقولت ليها نخلص الشغل الاول وبعدين نعمل اللي احنا عايزينه ومسكت تليفونها ونزلت حساباتها على السوشيال ميديا عليه وعرفتها الزاي تشتغل عليه فقالت انت بجد؟ هو فيه حد كده؟ فقولت ليها انجزي مفيش وقت للكلام علشان عارف انتي عايزه ايه فقالت ايه؟ فقولت ليها عايزه تنامي قصادي عريانه على الكنبة دي وتصدري طيزك ليا واتمتع بيها فقربت مني وباستني في شفايفي بوسه رقيقة اوي فقالت ده شوية عليك فقولت ليها اخيرا عملتي حاجة من نفسك؟ فقالت يعني ايه؟ فقولت ليها بوستيني من غير مااطلب
حتبقى انسانة طبيعية وليكي شخصية لما تعتمدي على نفسك مش على اي حد بيستغل جمالك ده ويرمي ليكي ملاليم علشان تفضلي محتاجه ليه او حتى لغيره فقالت انا اتعودت على كده ومفيش طريق تاني اعرفه فقولت ليها انا موجود وحعرفك طريق احلى بكتير فلقتيها قعدت عليا ووشها ناحيتي وفضلت تبوس في شفايفي بمتعه اوي وبلذة وهيا بتقولي مفيش احلى منك وانا حاسس بمتعه احلى بكتير من متعتي بيها اول ماقابلتها في المترو وبعدين العمارة وكنت بتمتع بيها زي اي حد وهيا ساكته ومش بتتكلم ولا ليها راي ورغم جمالها ده وجمال جسمها الا اني مكنتش بتمتع لاني بتمتع ديما بمتعة البنت اللي معايا زي ماهيا كمان مش بتحس بالمتعة الا بمتعه اللي معاها والناس دي نادره اوي في الزمن ده فكان لازم اقدرها واحافظ عليها الني شايفها جوهره ولما بمتعها فانا بمتعها متعة اهتمام مش استغلال لانها تستاهل كده
طبعا جسمها الجميل ده حافظت عليه كويس اوي وانا بمتعه وهيا نايمه عريانه على الكنبه وكنت بهتم بكسها اوي وانا بابوسه بالراحه وبلعب بلساني فيه وفضلت الحسه وامتعه بلساني علشان اهيجه وامتعه زي مابيمتعني وبعد شوية اخليها تلف وتنام على بطنها وافضل ابوس طيزها من جوة بوسه ورا التانية واتمتع فيها اوي وبعدين اخليها تنام على ظهرها تاني وارضع من بزازها والحسهم جامد واشد حلماتها بسناني وبعدين اختم بشفايفها اللي بيكونوا اطعم بكتير بعد ماامتع جسمها كله بالشكل ده وانا طبعا فنان في المتعة ولما بلاقي واحدة جميلة اوي زيها بمتعها بلطف ورقه وحنيه كاني برسم صورة جميلة وقمة سعادتي اني اوصلها قمة المتعة والنشوة واحس بانتفاضتها لما ترتعش من حركة عملتها بصباعي جوة طيزها او لما دعك كسها او افعص بزازها بايدي جامد وانا شايف المتعة في عنيها
المتعة بتبقى احلى بكتير لما يكون معها اهتمام وحب مش استغلال لدرجة انها مكانتش عايزة تسيبني وقولت ليها الوقت اتاخر فقالت عادي فقولت ليها عايزك من بكره تطلبي انك تعيشي مع والدتك انتي كبرتي خلاص وبقى ليكي راي فقالت انا مش بقدر اتكلم فقولت ليها اتكلمي وكفاية استغلال وبعدين دخلت وشي مابين رجليها وانا بكلمها وهيا قاعدة قصادي عريانه وبوست كسها بوسه كلها متعه وحنية وقولت ليها حرام الجسم الجميل ده يتبهدل كده وبعدين بوست بزازها كل بز بوسه رقيقه اوي وهيا مستغربه ان فيه حد بالحنية دي كلها وبتبص حواليها ومش مصدقها انه معاه لوحدهم في مكان هادي ومريح زي ده وبيعاملها بلطف وبحنية كده وعرفت وقتها معنى الرجولة الحقيقي وبدات اسمع اصوات اهات منها لما نزلت بوشي مابين رجليها تاني وبدات ابوس كسها بالراحه وحسيت ان مشاعرها بدئت تتحرك لاني كنت بابوس كسها بحنيه اوي وبشغف ونيمتها على الكنبة تاني ورفعت رجليها وقفلتهم على وشي علشان استفرد بالكس الجميل اوي ده ابوسه والحسه والعب فيه بلساني براحتي واستمتع بزنبور كسها البارز ده وافضل امتع فيه لاني مش حسيبه الا لما يهيج ويتبل وفضلت امتع فيه بلساني بهيجان اوي وهيا برضو عادي ومش بتتحرك وبعدين بصيت لكسها بحنيه وقولت اهيجك الزاي؟ وهيا اصلا بدئت تهيج من نظرتي لكسها اللي كلها حب وحنيه فقولت عرفت الحل وروحت مدخل صباعي جوة طيزها وانا بلحس كسها وفضلت العب في خرم طيزها بصباعي واتمتع بطيزيها اوي وهيا بتهيج واحدة واحدة وانا احس بكسها وهو بيسخن في بوقي اكتر وانا ببعبصها واحدة واحدة بصباعي في طيزها لحد ماجسمها سخن اخيرا فبعبصتها جامد اوي بصباعي جوة طيزها فانتفضت ودفعت كسها جوة بوقي وهيا بتنتفض واتبل كسها في بوقي فقولت ايوه كده اتمتعتي وفضلت امتع في كسها بلساني وبشفايفي وانا ماسك رجليها وقافلهم على وشي وهيا بتتمتع وعايشه اجمل لحظات حياتها وصباعي عايش هو كمان جوة طيزها عمال يلعب في خرمها ويبعبص فيه براحته وده بيمتعها اكتر اوكتر
فضلت امتعها كده لحد ماجسمها الجميل خد متعته كلها وبالذات كسها وطيزها اللي يستاهلوا اكتر من كده بس انا كان كفايه عليا اوصلها لقمة المتعة والنشوة اللي موصلتش ليها مع اي حد وبعدين سبتها وقولت ليها يلا قومي البسي لتبردي فقالت عادي لو عايزني كده فقولت ليها لازم انتي اللي تعوزي ويبقى عندك راي فقالت هو انا بحلم ولا انت بجد؟ فقولت ليها بجد مستغربه ليه؟ انا عارف انه العادي لما تبقي لوحدك مع واحد في مكان لوحدكم بيعمل حاجة تانية خالص بس انا مش اي حد فقالت طب اعمل ايه علشانك فقولت ليها تسمعي الكلام وبس وده لمصلحتك وانا مش عايز منك حاجة فقالت بس انا عايزه فقولت ليها اخيرا حتطبي حاجة
القمر يؤمر بايه؟ فقالت عايزه افضل معاك .. انتي اللي اديت لحياتي معنى فبوستها في شفايفها بالراحه وقولت ليها انا كده كده حفضل جنبك ومش حسيبك فقالت انا عايزك تبقى ورايا كمان فضحكت وقولت اخيرا سمعت صوتك وبقيتي بتهزري كمان فقالت لا انا عايزك ورايا بجد فقولت ليها قومي وبصي للحيطة وزنقتها في الحيطة بكل جسمي وزبي اللي نفسها فيه رشق كله جوة طيزها وزنقتها بيه جامد في الحيطه وده اللي هيا عايزاها وشوفت المتعة في عنيها اخير وزبي فاشخ طيزها عمال ينيك فيها جامد وداخل خارج من جواها مش بيرحم وهيا سايبه طيزها ليها يتمتع بيها براحته وانا بقول ليها يخرب بيت جمالك انتي طيزك دي ميتشبعش منها ففرحت لانها بتسمع الكلام ده مني وفرحانه اكتر باحساسها بزي اللي هاري طيزها الحلوة نيك وانا بدفعه جوة طيزها جامد وخبطها في الحيطة بعنف وهيا بتنتفضل وحست للحظة جميله انها بنت شرموطة وهيا بتتناك جامد اوي كده وانا بقولها طيزك دي متناكه اوي ده انا فاشخها بعصها ونيك من الصبح ومفيش فايده وهيا الاهات بتطلع منها ولقت الوش التاني من رجولتي واللي بتحبه بنات كتير
كنت برزعها بزبي واخبطها بيه في الحيطة ورا بعض وهيا سايبه طبزها للاخر وزبي مش بيبطل ولا بيرحم وهيا بتحرك طيزها وبتقفلها على زبي وبعيدن تسيبها ليه وهو داخل جواهم بقوة وبعنف وبينيك جامد بدون رحمه ومن هيجاني بوست شفايفها جامد اوي وانا فاشخها كده فقالت كنت عارفة انك راجل بجد من اول ماقابلتك فقولت ليها هو انتي شوفتي رجوله لسه ومن هيجاني دخلت وشي جوة طيزها جامد ورفعت جسمها كله على وشي وانا بتمتع بطيزها كلها بهيجان اوي اوي وبعدين وقفت وراها ودخلت صباعي جوة طيزها ونزلت بعبصه فانتفضت ولما دخلت صباعي جواها انتفضت اكتر وبقيت بزنقها في الحيطة بصباعي وهيا بتتلوى من المتعة وانا فرحان بهيجانها اللي مشوفتوش من اول ماقابلتها وشايف جسمها بتلوى من متعة صباعي اللي شغال بعبصه جوة طيزها زي اي بنت عادية ببعبصها بتحس بالنشوة والمتعة وبيبان ده على جسمها وفيه بنات كتير بتنتفض لما ببعبصها من شدة متعة بحركة صباعي جوة طيزها
هجت عليها اكتر ولقيت جسمها ونزلت لحس في كسها ورضاعه في بزازها وانا بدعك كسها بايدي وابوسها في شفايفها وبعدين الق جسمها والحس طيزها تاني وبعدين ازنقها في الحيطة بزبي اللي بيرشق كله جوة طيزها وبخبطها في الحيطه وانا بقولها حيرتيني بجمال كده انا مبقتش عارف اعمل ايه حيرتيني بجمالك ده وجسمها بيهتز قصادي زي الجيلي وانا نازل فيه تحر ش وتفعيص وبعبص لحد ماحمر من عنف ايدي وفجاه حضنتنتي جامد وراتحت بكسها على زبي وفضلت تبوس فيها فدخل صباعي جوة طيزها علشان اخد جسمها كله في حضني واتمتع بيه فحضنتني اكتر وعملت ميتها على زبي انها بتقوله بحبك بس من كسها وطبعا كانت نازلها بوس في شفايفي وهيا بتجيبهم علشان تشغلني بحلاوة شفايفها وتمتع زبي بكسها المبلول ورغم كده مفكرتش ابدا ادخله رغم هيجاني ده وافتحها بالعكس نزلت على ركبتي وفضلت ابوس في كسها والحسه بالراحه علشان يهدى وانا مبسوط لاني عرفت اهيجه بعد ماكان بارد خالص وبوست فخذها من جوة بالراحة وانا بقولها انتي مابين رجليكي كنز لازم تحافظي عليه فمسكت راسي وحركت كسه على شفايفي وانا بابوسه وبلحسه لحد ماخد متعته كلها من شفايفي وبعدين قومت ولبستها هدومها وايدي شغاله تحسيس في كل مكان في جسمها وهيا بتلبس وبعدين قعدنا وفضلنا نبوس شفايف بعض شوية وبعدين قولت ليها كفاية كده الوقت اتاخر يلا روحي فقالت انا مطمنة وانا معاك لدرجة اني مش عايزة اروح .. حاسه اني في بيتي .. على الاقل انت حتهتم بيا لكن هما مش بيحسوا فقولت ليها اسمعي كلامي وانتي حياتك حتبقى زي الفل وانا حتابع شغلك على السوشيال ميديا وحعلمك كل حاجة اطمني
فقالت مش عارفة اشكرك الزاي فقولت ليها تشكريني لما تسمعي كلامي فقالت انت ادتني امل فقولت ليها وانا حكتب قصتك وحسميها الامل وبكره حتبقي واحدة مشهورة وبتكسبي كويس كمان

انا بحب الخير للناس بس الفرق بيني وبين اي حد اني بربطه بالمتعه اللي الناس شايفاها حاجة عيب وميصحش بس ده اسلوبي ودي حياتي وحفضل اكتب قصص عن كده...

كلميني واتمتعي باحلى بعبصه 😉:

صورتي
المايسترو 🔞
Egypt
ملك بعبصة البنات وكاتب قصص تحرش , قناتي على تيليجرام b3bs3

اخر القصص

اشهر القصص

دردشه مع مراتي 5

قصة المايسترو بالصور - ملك بعبصة البنات 👩🏻🖕🏻

قصة تحرش و بعبصه حقيقيه في الاستوديو مع المايسترو - الجزء الاول

قصه تحرش و بعبصه حقيقيه في الاستوديو مع المايسترو - الجزء الثالث

قصة تحرش و بعبصه حقيقيه في الاستوديو مع المايسترو - الجزء الثاني

قصص تحرش في الاتوبيس

مقاومة التحرش

قصه تحرش و بعبصه حقيقيه في الاستوديو مع المايسترو

وظيفه جريئه 2

قصص تحرش في المترو